Irudtravels d.o.o.

utorak, 12.04.2011.

Portugal! OCEAAAN!!!

Budim se i spremam. Usput nešto jedem i kako sam si odredio raniji start, već oko 9 sam na motoru i spuštam se u Albuferiu. Zgodan je gradić, lijepa lučica i plaža sa zanimljivim pješčanim tvorevinama.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I iz te idile, nešto me potpuno baci u brigu. Kad sam bacio pogled na motor sparkan na molu, zadnja guma mi se učini ful prazna. Probam ju nogom i skužim da je dosta prazna. Mora da je probušena. Nisam htio tamo tražiti nego sam odmah krenuo do prve benzinske - tamo su mi veći izgledi. Nije mi se svidjelo što se to desilo bas taj dan, kad sam odlučio opaliti dobar komad puta, sve do Lisabona, kako sam se i s Mirnom dogovorio. Na benzinskoj, stavio sam motor na središnji nogar i vrtio gumu. Našao sam - s lijeve strane gume bio je zabijen čavao! Negdje sam ga skupio :(
Nije mi baš bilo svejedno. Izvadio sam Mafra sprej s vulkanizerskom pjenom i pročitao upute: dakle ispustio sam zrak do kraja. Izvadio sam čavao kliještima, protresao dozu s pjenom i pustio u gumu. Nisam znao kako ide s tim stvarima i da li to drži samo do vulkanizera, ali onda sam pročitao da pjena potpuno zakrpava rupu (ako nije prevelika) i tako je i bilo. Prvo je pjena neko vrijeme izlazila iz rupe i kad je to stalo, napravio sam par krugova po benzinskoj, provjerio - sve je bilo na svom mjestu, napumpao na potreban tlak i to je bilo to - mission acomplished :) Zatim su došle neke dvije gospođe sa starim kliom pa me ova koja je vozila na odličnom engleskom zamolila da joj provjerim gume jer nije znala kak s tim. Dok sam to radio malo smo porazgovarali. Super je iznenađenje što ljudi ovdje doista, i dosta pričaju engleski. Ok, ona je živjela svuda po Africi, i po engleskim govornim područjima, ali ipak. I drugi diljem Portugala dosta koriste engleski. Rekla je još da ima frendicu Radmilu iz Hrvatske te da ju je upoznala u Egiptu, i ova druga da ima nekog u Sloveniji. Preporučile su mi što jesti, zahvalile i otišle, a ona je došao super kul deda na nešto starijem enduru oprati motor, malo smo također razgovarali i kad mi je rekao da na motorima treba uvijek oprezno, ja sam bio spreman za dalje, točnije za Sagres, gradić na krajnjem zapadu južne regije - Algarve.
E to je bio doživljaj oceana! Tamo je velika utvrda izbačena na hrid na sam rub mora, a sve okolo su hridine i klifovi. Nadesno od utvrde među visokim se hridima smjestila zgodna pješčana plaža, a kako su tu jako veliki valovi, vrvila je surferima.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kao i gradić surf shopovima i barovima. Tamo sam pojeo bifanu i pivu. Bifana je komad govedine ispečen i stavljen u žemlju. Nisam znao što je ali htio sam nešto što je drugačije od tosta ili hamburgera. Ispalo je ukusno i zasitno, a u meniju s pivom koštalo je 3 €! Portugal je, što se tiče ugostiteljstva, jeftiniji od Španjolske. Zato nadoknađuju u cijenama benzina...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Kawasaki i Kawasaki (kakvog sam skoro imao (za Zagorje))

Pivo sam se nadao dobiti Sagres, jer je uz Super Bock najpoznatije portugalskoc (ko karlovačko i žuja) ali dobio sam neko Cristal. A bio sam u Sagresu... Ipak bilo je hladno i dobro, a ja žedan; a već navečer, kad sam stigao kod Mirne, "nepravda" je bila ispravljena! Nazdravili smo sa Sagresom ;) Do nje sam iz Sagresa imao puno vožnje, na početku odlične zavojite ceste nedaleko oceana, prema sjeveru.

Photobucket

Kasnije se pretvorila u nešto jednoličniju, a jednom me mjestu put odveo do mjesta gdje su popravljali most i nije se moglo proći - nikako! To mi se već jednom dogodilo u Španjolskoj kad sam naišao na zatvorenu cestu jer je rijeka "pojela" cijeli jedan komad ceste u džini od 50ak metara. Nigdje ni natpisa da se onuda ne može proći. I nađi sam svoj obilazak. Naposlijetku sam ipak došao do lijepog Setubala i vrlo brzo odande došao do "San Francisco" mosta preko ogromne rijeke Tejo, kojeg sam prešao (1,45€) i odmah poslije mosta navigacija me odvela na prvi izlazak i za 2 minute bio sam kod Mirnine zgrade. Topla dobrodošlica, hladan Sagres, fina večera i ponovo pravi tuš. Malo smo razgovarali o svemu i svačemu i onda sam, opet nakon gotovo 3 tjedna, spavao u krevetu..
Naredna dva dana provedena u Lisabonu i okolici bila su mi jako draga i ugodna, a najviše su mi se svidjeli visoki dvorci u Sintri i dražesni Caiscais, te sve u Lisabonu, a najviše Pasteis de Belem.

Photobucket

Photobucket
strasno mi je zao sto nisam imao bolje osvjetljenjepoziciju za ovaj most

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Caiscais

oboje sredjeni:
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Boca del inferno

Photobucket
Faro de Cabo da Roca

Photobucket

Photobucket
moi

Photobucket
moi 2

Photobucket
2 in love

I druga hrana koju sam jeo bila mi je fina, a Mirna kaže da su Portugalci opsjednuti hranom, što se na ulicama zaista može primijetiti. U ponudi je puno ribe, a osim nacionalne kuhinje, velika je ponuda i brazilske. Grad je šarolik i na tim toliko poznatim brdima, koja te stvarno izmore kad odeš prošetati gradom. Mi smo išli u srijedu navečer i dobrano se nahodali ali po vrlo ugodnoj atmosferi, na jednom vidikovcu popili liker od badema (jako fino), te se još spustili do grada u četvrt koja vrvi kafićima i stvarno je živa, i tamo još popili piće s Mirninim prijateljem.

Photobucket

Photobucket

Kasno smo došli kući pa je četvrtak bio za malo duže spavanje i sušenje i spremanje svih opranih stvari (shvatio sam da stvarno imam puno robe i puno stvari općenito) i onda sam se zaputio do grada da Mirni dam ključeve te da zajedno ručamo u jednoj tasci  blizu njenog posla (nadam se da sam dobro napisao, fonetski je taška, ali nije torbica, već mjesto koje nudi gablece razne u vrijeme ručka; maleni starinski restorančić ili zalogajnica). Navečer je Mirna, ravno s posla išla za Barcelonu na vikend, a ja poslije ručka i nakon što smo se pozdravili otišao prema Expu, kvartu s novim i modernim  zgradama i shopping centima; a tamo se nalazi i ulaz na most Vasco da Gama, koji je dugačak čak 17 km!!! Također prelazi Tejo, ali na njenom puno širem dijelu, a bio je izgrađen za svjetsku izložbu, mislim '96.

Photobucket
samo mali dio

Photobucket

Photobucket

Tu se nalazi i oceanorium kojeg sam posjetio (11€ studentska) i ostao očaran!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Zatim sam krenuo prema sjeveru i našao simpatično mjesto za kampiranje nedaleko gradića Alenquera. Spavanje.

12.04.2011. u 10:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr