Irudtravels d.o.o.

nedjelja, 17.04.2011.

Lignje na otoku, pesto za večeru... I još koje kupanje

14.04.2011.
Lijepo jutro, iako malo svježije. Ipak sam tristotinjak kilometara sjevernije. Nakanio sam u Santiago de Compostella, poznato hodočašće, ali prije toga krenuo sam malo obići obalu skrenuvši u gradu Ponteverde na zapad.

Photobucket

Došao sam tako do jednog otočića a na karti sam prethodno vidio da je s kopnomn povezan mostom. Otišao sam ga obići. A bilo je i vrijeme ručka. U simpatičnoj gradskoj lučici prepunoj manjih šarenih čamaca i većih ribarskih koča pronašao sam lijep restorančić s terasom i pogledom na luku i more. Lignje na žaru s krumpirićima i salatom. Božanstveno. I jedno pivo Mahou. Zadržao sam se neko vrijeme uživajući i nakon ručka i onda pošao dalje. Ukupni ceh bio je 8 i pol te mi uopće nije bilo puno za kvalitetan i ukusan obrok.

Photobucket

Cesta me dovela do Santiaga, a grad je poznat po tom nekom svecu šta je hodao okolo. Svake se godine u Santiago hodočasti, a jedna je posebna ruta sve iz Francuske i ta je, poznata kao Santiagov put, označena cijelim putem po primorskim mjestima i to sam viđao stalno kako ssm se gibao dalje i dalje prema Francuskoj. U Santiagu se nisam dugo zadržavao... Ima par tih crkava i previše, ali svidjelo mi se što ima jako puno parkova i zelenih površina. Krenuo sam po dijagonali prema Lugu i Oviedu te sam došao u poljoprivredni kraj. Oko 7 sam u jednom supermarketu, na 666. km ceste N-634, kupio potrepštine, između ostalog i dvije! kartuše plina i zaputio se dalje.

Photobucket

Nekih pet kilometara dalje skrenuo sam s puta i kraj jednok polja našao super mjesto za spavanje.

nedaleko ovih smijesnih stvorenja:
Photobucket

Photobucket
ja

Večeras je kuhanje ;) Kad sam složio šator skuhao sam odličnu instant pesto tjesteninu iz vrećice i kasnije "good night" čaj. Bilo je malo prohladno pa sam se brže bolje zavukao u vreću i zaspao...

Photobucket
laku noc

15.04.2011.
Ujutro me probudio sms, ali nije mi se još išlo van iz topline vreće. Uskoro je sunce počelo grijati šator pa sam se polako izvukao. Čaj od jučer i fina mliječna peciva s čokoladom za doručak i spremanje za dalje. Krenuo sam i nisym stao sve do mora. Dobro da sam se malo jače obukao jer više nije jako toplo - oko 15 je cijelim putem. Prvi pogled na more u ovom sjevernom dijelu Španjolske očarava.

Photobucket

Velike površine izrazito zelene trave, koju su danas na mnogo livada kosili, i u daljini predivno plavo more. I tako je čitavim putem. Nekada među planinama, šumama i mnogobrojnim ograđenim livadama sa ovcama, kozama, kravama pomisliš da si u Austriji. Austriji s ogromnim plavetnilom s lijeve strane. Mene je put doveo iznad malog mjesta kraj kojeg je tekla tamnozelena mirna rijeka i ulijevala se u more s desne strane jedne izuzetno divne plaže.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Prvo sam stao samo slikati, ali nisam mogao odolijeti da se spustim i pojedem ostatak tjestenine od jučer. Na kraju sam jeo na plaži. Na kraju sam se i okupao. Ah ti valovi, baš su žestoki. Vječno ću se sjećati te plaže po osjećaju koji doživljavaš kad se bacaš cijelim tijelom u ogromni nadolazeći val. Nije bilo baš nešto pretoplo ali bio je užitak. Kad sam ja izašao ulazilo je dvoje surfera pa sam gledao njihov šou.

Photobucket

Photobucket

Osvježen krenuo sam dalje. Imao sam sat vremena odlične ceste. Tako dobru vožnju u kontinuitetu nisam imao još od juga Portugala kad sam krenuo iz Sagresa za Lisabon. Novi asfalt i zavoji, zavoji. Malo prije Gijona stajem za dnevnu dozu neta, powered by McD i onda se bacam u potragu za mjestom za noćenje. Došao sam do Gijona, ali ništa. Skrenuo sam na ulasku grada lijevo i nekih se pet km vozio do mjesta gdje cesta završava, a stoji ulaz u arheološki park. Mogao sam proći motorom pa sam provjerio situaciju. Došao sam sve do svjetionika na rtu pokraj kojeg je lijevo ogromna stijena puna galebova.

Photobucket

Kao mali Gibraltar. Malo sam se vratio i kod muzeja (od tog arheoloskog parka) s njegove stražnje strane naišao na ravni travnati, friško pokošen teren. To je to - tu dižem šator. I eto me, tu sam. Ležim i dok pišem ovo, slušam mnogobrojne galebove i njihove noćne razgovore. Sve me to neodoljivo podsjeća na daleki i predivni Gibraltar.... 00:01 je - idem spavati!

17.04.2011. u 18:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr