Irudtravels d.o.o.

Vaduz-Switzerland

EveryTrail - Find the best

I najskuplja drzava...
Ujutro; taman kad sam sve spremio; imao sam susrets jednim Vadužaninom; tj. Vadučaninom. Lik je bio neki hiking nedjeljni nabacio;a isao je bas puteljkom kojim i jucer, samo  sto je ovaj isao nizbrdo, ono plaho bice. Vidio sam ga prvi pa pricekah; kao nesto slazuci. On je fucnuo; kad je bio blizu, da naglasi svoju prisutnost; ja ga pozdravim; on mene-i popricamo si mi tako. Hvala bogu na engleskom. Svi u L. su ga super znali. Pitao me sta ja radim tu, nakon sto sam ja njega upitao di ce? Ja reko da sam prespavao i da touram Europom. On da je to super; i iskomentiramo neizostavni detalj-Grossglockner naljepnicu na mom motoru; kaze da je i tamo vise puta planinario. Ja mu odgovaram kako sam i ja ljubitelj planinarenja i planina i tako se, nakon sto mi je zazelio srecu rastadosmo. Ja sam se do grada spustio; gdje sam tek uvidio kakva se kamena grdosija iznad sume na planini; u kojoj sam ja satorasio, uzdize. Bas impresivno. I onda sam s pogledom na to doruckovao; na parkingu primarschule Ebenholz. Sve je lijepo uredeno; kucice su neke male, simpaticne i starinske; ali vecina ipak novo i moderno sagradene. U dvorani srednje skole preko puta odrzavao se sajam ezoterike ;P
Nakon dobrog dorucka (neka Mavroviceva pasteta koju je on fol sam izmislio, a koju mi je seka poslala u paketu po majci + turski kruh & milk) otisao sam do centra. Zgodno je; a dominira gradska vijecnica. Ipak, pogled bjezi gore; na predivni gradski dvorac; na super je poziciji; podignut visoko iznad gl. gradskog trga. Ja sam se dosta setao; bilo je ugodno suncano; cak malko i pretoplo za svu moto opremu na sebi. Skicao sam malo cijene usput---skupo! Odlucio sam sjesti negdje popiti nesto i napuniti ajfon. Brasserie i pizzeria "nesto talijansko" - pise i da ima wi-fi - kul! Sjedam za sank i molim konobaricu da "me usteka" - sve 4 znaju engleski; malo se zafrkavamo i pita me zelim li sto popiti - iz menija biram najjeftinije - caj - 4,30 CHF ili 3,30€! Fali mi Ceeeeskaaa!
Dok sam punio mob i caj pio; pisao sam predzadnji post za blog; kao sto ovaj sad pisem u satoru na nekom brdu blizu Chamonixa; a onaj od subote pisao sam na velikoj hidroelektrani; tj. u Besuch Zentrumu cijelog komplexa; na jednoj velikoj brani u Swiss alps; jer sam pronasao steker i struju---fakat si trebam dati negdje ugraditi tu 12V uticnicu -a vozim ju citavim putem sa sobom...
No uglavnom; izvukao sam se van; i po osuncanom trgu do jednog kaffea kojem je nedjelja bila Ruhetag; ali sam vidio na vratima da ima net; sad kad Ajfon radi to mogu i provjeriti. Ima ga i radi - kul! Iz zvih tih razloga za Svicu krecem tek oko 1h; i odmah sam u njoj :D
Zemlja je predivna; iako se vrijeme promijenilo cim sam usao u nju - nagore! Niski oblaci i hladno; al ajde - brda su tu i zavoji; pa neka zabava pocne. Ceste su dobre; kucice predivne; starinske drvene, najcesce samo s temeljima i niskim zidovima betoniranima (i uzima od ostatka kuce) a svim ostalim od drva - neke pritom jaaako velike; prozora ukrasenih crvenim cvijecem... I gotovo svaka ima svicarsku zastavu u dvoristu. Onda naravno zivotinje, puuuno zivotinja all around ;) evo recimo danas (ponedjeljak) sam vidio cak i ljame ljudi drze :D
No dobro... Da ne bi bilo sve idealno u Svicarskoj prve dvije situacije na cesti - nagla kocenja. Na jednoj se nizbrdici lik s đipom i prikolicom odlucio u zadnje cas dat zmigavac i skrenuti lijevo u dvoriste ili nesto vec. Cvilio sam sa zadnjom jedno 2 sekunde, jer na prednjoj moj kaziprst nije bio dovoljan. Inace vozim s kaziprstom uvijek dignutim na rucici prednje kocnice. Zbog Svicaraca i te dvije situacije sad se navikavam na dva prsta na kocnici ;)
Vidio sam predivnih jezera; na jednom sam cak i hranio galebove, labude i patke. Kod grada Pfäffikona. Jedan galeb dasa je u zraku ulovio napolitanku koju sam bacio. Dasa - nema sta! Onda okrecem prema Altdorfu: odrediste Alpe. Do tamo sam se iso vozio uz veeeliko jezero i 40ak km prije Gotharda (to je kao neki tunel u Alpama; stajem u nekom gradicu na benzinskoj. Osim sto sam tu punio mob i kupio nesto hrane za kamping; stekao sam novog moto frenda, Timura iz Ticina? (uglavnom necega cemu su rege TI), talijanskog govornog podrucja Svicarske, ali koji je Turcin podrijetlom. Ima 19 godina i studira farmaciju u Zurichu; a vracao se s vikenda koji je proveo doma... Lijepo! Cak je u tank torbi, vidlo se kroz prozirni gornji dio imao stvari zamotane u alu foliju - poslala majka da dijete ne bude gladno :). Vozi nindzu 6icu (znaci Dule i Žika - vas brat eRRas) ali blokiranu na 25KS, radi godina.  Stao je kraj mene kad sam se ja spremao za dalje; pa smo poceli pricat. Svasta smo pricali, pa sam mu i ja ispricao sta kako zasto i kuda idem. Rekao mi je da i on tako planira jednom kad bude mogao. On bi do Turske, jer valjda nikada nije bio; njegov deda je dosao u TI iz Istanbula. Pitao me jesm li ja ikad bio; rekoh jok, ali da bi: u Istanbul, Kapadokiju... ma svuda! Dogovor je pao; kad ce on s frednom u Tursku; mene kupe u Zagrebu :). Dao mi je super upute kako da prijedem preko 2 planinska prijevoja na svom putu. Pozdravili smo se i osli na suprotne strane. Prvi prijevoj je Sustenpass; i tamo sam spavao; odlicno mjesto za sator; i lokacija sama po sebi te grah za veceru; ali noc je ipak bila malko hladna; ali najvise zbog vjetra koji je jako duvao; a ja nisam stavljao gornji top na sator; Ipak, kad sam se u vreci zagrijao; cist sam lijepo spavao. Drugi je prijevoj Grimpass ili tako nesto; i na njemu je onaj spomenuti komplex brana; jezera i hidrocentrala; i park sviiizaca... Ali o tome iducom zgodom ;) van!