Irudtravels d.o.o.

ponedjeljak, 11.10.2010.

Do malenog Lihtenštajna

Najmanja drzava do sada
Ujutro sam odlucio da cu do prvog dvorca za maminim busom; a zatim prema svojem planu u smjeru Francuske; prva postaja vjerojatno Lihtenstajn... Na kraju sam dvorac i obisao; dvorac i park oko njega cist su u redu i jako dobro ocuvani i odrzavani, te se ima kaj za vidjeti; dvorac je naime Linderhof. eRRaš koji je radio na parkingu ponudio mi se da mi pricuva kacigu u kucici; rekavsi da je i on biker. Ja mu se zahvaljujem i pitam ga sta vozi - Hayabusu (hahaha najgrđi motor ikada) al dobro; ponudio mi je pomoc pa kazem uuuu! A on ce na to da nije ni moj los ;) ah te bajkerske solidarnosti... Mogli smo si isto tak motore medusobno (i iskreno) izvrijedati i opet bi si bili dobri; mozda i pivo zajedno popili :) bitno da smo svi na 2 kotaca (osim skuterasa, naravo) :D
Pitao me jos odakle sam - aus Kroatien; kaze 6 buseva danas... I fakat; sve sami Rvati. Ja sam zapamtio mamin bus i jedan od Krapinjonaca ;)
Pozdravili smo se ibus je otiso; ja pojeo mandarinu iz vrecice koju mi je mama tutnula i takoder oso... Trubnem i mahnem eRRasu; on visoko dize ruku ;) leti lisce za mnom...
Obozavam jesen i lisce na cesti, stvara neki posebno dobar ugodaj; i kovitlaci milijuna listica vidljivi u retrovizoru... Neprocjenjivo!
Sisnuo sam mamin bus negdje prije ili odmah nakon ulaska u AT, s jos nekim motoristima... Ovaj kraj ih je prepun, kao i na glockneru (a to je razumljivo cim su planine u pitanju) :D
Vozio sam se i uz neko super jezero; onda tankao na Shellu ( u Austrijije gorivo 15ak % jeftinije nego u DE; stoga sam u Njemackoj samo jednom tankao; i to nekih 14 lit; koliko mi je trebalo; a ostatak je odradilo gorivo s ceskog OMV-a koji je s cijenama u rangu s Austrijom. Motor mi trosi cca 5 litara na 100 km kontantno; a to je odlicno...
Njemacka je do sada u svim kategorijama bila najskuplja (pa mi je drago da sam u noj potrosio ravno 25 € - kebab i benzin - i ni centa vise, a cak sam 2 puta nocio; za đabe), dok nisam stigao u sljedecu drzavu - Lihtenstajn. Bolje bi bilo rec drzavicu. Put do tamo; predobar; Austrijska brda i alpe; kod jednog skijaskog mjesta; Zürsa; na 1716 mnv, imao sam rucak kraj potoka: podravkinu juhu s duo okruglicama i mamin sendvic; za desert: napolitanke. Vec sam htio i tamo kampirati al rekoh idem ipak do Vaduza. I tako stizem ja u Feldkirchen; mjesto na krajnjem zapadu Austrije; po imenu cocjek bi rekao neko tesko krscansko mjesto; a kad ono sve puno muslimana, Turaka i ostalih :) bila je i neka tekma tu vecer u gradu pa je sveukupan dojam bio dosta bucan - me like; cak sam i u jedan market Baba usao; jedva sam ga ulovio da radi; bila je subota i 19 sati; a u toj austriji poboznoj subotom ajde de, ali nedjeljom nista ne radi... Valjda je u skladu s time da tamo nema puno starosjedilaca Austrijanaca i radio moj market Baba. Kupio sam litru mlijeka i turski kruh sa susamom :p - bice dobra vecera.
Iz tog gradica ulazim drito u Lihtenstajn; cak i imaju kontrolu na granici ali samo sibaju vozila unutra bez provjere i frajerski masuci rukom: prođi!
Udem i osjecam se cudno; di sadnaci spavanjeu tak maloj zemlji. Vozim prema Vaduzu i kontam: s lijeve strane mi je suma; gotovo sva ogradena, iznad togaje viiiiisoko brdo; planincuga; a tu u mojoj ravnini je cesta i gradovi; sve do Vaduza; od kojeg je dalje Svicarska... Imam 12km da nadem kamping area... A oni se samo tope... Vidim firmu Hilti; jel ona Lihtenstajnska?, kontam da je ekipa tu uberbogata; po kucama i autima... I tako stizem u Vaduz... Odlucujem se da cu gore prema planini; ignoriram znak zabrane za motore i vozila i penjem se makadamom. Vidim znak za odlagaliste otpada lijevo.. E tu necu kampirat; odlazim desno i vidim putokaz za Vaduz Schloss. Ok. Dolazim do nekog teniskog igralista i parkinga; te opet ceste koja ide uz najvisi dio grada. Stajem da razmislim. Pregledavam kartu i trenutno okruzje. Ovdje bi bilo super jer ima superravni teren pod drvecem uz puteljak. No tu bi bio pretransparentam. No, ina to sam spreman... Ali prvo idem izucoti skrovitije opcije: vrlo blizu odavde nakarti je oznacen puteljak za gore; na cik-cak. Odlucio sam to pregledati, i pokazalo se kao pun pogodak. Uz kuce do tog dijela; penjem se; ponovno isti znak zabrane, brdo velikih snopova metar dugackog drva za ogrijev cijelim putem gore; nailazim na jedan odvojak koji se dize gore lijevo pa zamice van vidokruga svih koji bi se eventualno kretali stazom. Al mislim si; sutra je nedjelja, ko ce ic tu po ta drva; ma ovi su pobozni ;)!
I tako sasatavim ja svoj sator; zaklonivsi njime motor, i prekrijem ga maslinastom ceradom; totalno stapanje s prirodom. Cujem milion nocnih sumskih zvukova; jedan vatromet iz grada, te tek tu i tamo nesto prometa. Za sumske zvukove sam ziher dasu ptice; svrme dok se nije pocelo priblizavati nesto za sto bih se zakleo da su ljudski koraci. Gasim rucnu lampicu i kak sam taman stajao izmedu motora i satora cucnem refleksno dolje... Saberem se i mislim ma ko bi tu hodao nocu; bez svjetla; a zvukovi utihnuse. Mora da je i druga strana nesto naslutila. Povlacim prvi potez. Dizem se i posvijetlim prema izvoru zvuka; dakle na neki ko puteljak odmah ispred prednjeg dijela motora. I vidim... Neku predivnu cetveronoznu zivotinju velicine manjeg do srednjeg psa. Strah nestane; ali ne i kod njega pa je smugnuo; a ja sam ga htio bolje vidit pa za njim; i svijetlim i ulovim mu oci kako totalno refleksiraju svjetlost; poput macjih; i onda ga prizovem, totalno bezveze i on pobjegne dalje. Super susret; iako ne znam staje to bilo; al bilo je simpa. Valjda je imao svoju uobicajenu vecernju rutu, ali ovaj sam se put ja tu nasao... ;)
Veceram kruh, maslac, pekmez, mlijeko - predobro!
Laku noc, iznad Vaduza...

jutro - lik je ko i ja; samo sa solidnim krovom nad glavom ;)
Image and video hosting by TinyPic

mama
Image and video hosting by TinyPic

il Pedro
Image and video hosting by TinyPic

dugovrati
Image and video hosting by TinyPic

Bavarci
Image and video hosting by TinyPic

nekakvi kiosk
Image and video hosting by TinyPic

i dvorac Ludvigov
Image and video hosting by TinyPic

cvijetak
Image and video hosting by TinyPic

zadnji obrok u Austriji - Alpe
Image and video hosting by TinyPic

Milka :P
Image and video hosting by TinyPic

Na zapad


EveryTrail - Find the best


11.10.2010. u 17:07 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr