Irudtravels d.o.o.

nedjelja, 10.10.2010.

Susret s mamom

Big Germany
Danas je dvanaesti dan; dan za Njemacku; u planu su Nürnberg i München. N. zato sto je na putu prema M. (sort of) i M. zato sto je mama na izletu "dvorci Bavarske" pa da se vidimo.. Preeeedivno jutro. Dorucak. Fotkanje. I kad sam kuhao capuccino,  a sjedio sam izmedu satora i motora; a s leda mi je bilo grmlje koje ide uz put, nagnem se preko motora prema tom makadamskom putu gdje je grmlje rjeđe,i ugledam zenske dvije kako joggiraju - odmah se povucem natrag u dio gdje sam "zaštićen" ;)
I sad cekam da produ i da me skontaju ili ne skontaju. Ali njih dvije brbljaju ko navijene; i kad prolaze u mojoj ravnini cujem ih ko da pricaju sa mnom. One zadubljene odlaze dalje, a ja se jos jednom navirujem preko satora da pogledam na put odakle se sator moze lakse skuziti. Dobro je da su tu vec s leda okrenute i nestaju iza desnog zavoja. Ma ne bi vjerojatno bilo nikakve frke ni da me vide; ali draze mi je ovak. Kad sam se spremio; a opet mi je trebalo dugo i uzivao sam na predivnom jutarnjem suncu i susio satorsko krilo prebaceno prrk motora; i ja sam se otisnuo istim putem kao i dvije trkacice; ispod glavne ceste usao u St. Michels; prosao kraj crkve ciju sam zvonjavu slusao stalno, i opet izasao na glavnu. Do Nurnberga nisam stajao. I onda sam parkirao u centru; negdje kraj ulaska u staru jezgru kraj jedne ogromne strazarske kule. Grad je ogroman; i neko vrijeme mi je trebalo da dodem do centra. Spustio sam se i napravio veliki krug izmedu zidina. Ima puno motora parkiranih po gradu; a neki lik se bahatio na svojoj crnoj ninđi i radio krugove bezveze (ko i svi eRRaši) :P. Unutar zidina su smjestene skole, fakulteti, stud. domovi; ali i stambene zgrade i dosta lokala s klopom. Odmah mi je u oci upao Imbiss Balerina sa turskom klopom ;)
Ovaj dio grada je lijep; i puno sam fotkao; al onda mi je vec ruksak bio tezak i zeludac prazan pa sam sjeo u Balerinu na Dönner; uzeo sam Durum Dönner; ili kako bi moj drug Tarik iz Zen'ce rekao rolovani kebab; mezzo mix (kolino pice od coca-cole i narance) u obroku sam prosto uzivao. I ćaskao sa Turčinom; vlasnikom. On radi tu sa svojom zenom; ima vec stalne musterije za koje radi klopu cim udu u lokal i mislim da bu dobro ide; dosta se raje izmijenilo dok sam ja polako pojeo i mobitele punio. Zgodan detalj: na svakom stolu bila je jedna vegeta pikant ;)
I konacno izlazim ja iz imbissa; pozdravljam se s Turčinom i ode do motora da se pakujem; neki lik me gleda pa me pita kud putujem i jesam li iz Svicarske (zg rege) Velim da sam iz RH i da touram Europom, kazem mu di sam sve bio i komentiramo moju Grossglockner naljepnicu na motoru; on veli da je bio vec 5 puta gore i kao pitam ga ja a s cim? A on s motorom. Kojim? BMW 1200GS! Motor mojih snova; za off road teren i jedan daleki san: Mongoliju. Kazem covjeku: WOW, Das ist mein Traum! I onak pozdravimo se; on mi zazeli svako dobro i ja njemu i tschuß!
Ja prema Munchenu, lokalnim cestama; koje su u Svabiji besprijekorno dobro odrzavane i kvalitetne; iako pomalo dosadne, ali u svakom slucaju manje jednolicne od duuugackih ravnih u Ceskoj. Nakon nekih 80 km moram skrenuti u polje do sumarka. Kebab je proradio. No ubrzo krecem dalje, tankam u nekom vecem mjestu gdje mi ne radi ni jedna kartica (that happens from place to place) pa placam u kešu; uzimam litru i po vode u marketu i picim dalje, prema Ingolstadtu. Plan je da se tamo popnem na highway zbog ustede vremena. Ingolstadt je ogromam; industrijsko je srediste i ima svoj velesajam; kao vjerojatno i svaki veci grad u Đrmany. Vidio sam ga i u Nirnbergu i u Minhenu. Stajem na odmoristu 50 km prije M. Nesto me zbunjuje u maminim uputama. Prvo sam mislio da ce biti u hotelu Zum Post u M. U ulici Hohel am See. Tak mi je napisala. Ali tu ulicu je nemoguce pronaci na navigacijama. Na obje. Weird.. Zatim je rekla da je to 90 km juzno od M. Kontam da je grad. Upisujem - nista. Pitam ju za tocan naziv mjesta. Sad je Hochel am See i 70 km prema Garmisch Parten Kirchenu. Mislim stvar je rijesena. Upisujem Hochel - opet nista. Uzaaas! Pokusavam obrnutom metodom. Upisijem Am See. Izbacuje mi sva njemacka mjesta s tim u imenu. Ima ih... Pretrazujem i nadem --- Kochel!!! I tamo je di treba bit. Ubacujem u Nokiu; picim dolje... Za oko 20min stizem u Minhen. Uzivam u predivnom izdanju grada i njegovih ogromnih zgrada uz zalazak sunca. Bas je nekako... Kul. Iako nisam zaljubljenik u velike gradove. Najvise me se dojmila visoka, BMWova zgrada i ona show-offovska MERCEDESova u kojoj ima izlozeno zilijardu automobila s trokrakim ukrasom, iz razlicitih vremena i razdoblja... Izlazim na ogranak za Garmisch i za oko jedan sat sam u Kochelu. Warm welcome od mame; koja je s kolegicom ipak u hotelu do Posta. Soba je velika i taman ima mjesta za moju vrecu u kutu- i totalno je sva u drvu i skijaska. Evo me opet iz ravnica u planine. Besplatno spavanje u toplom, punjenje baterija, malo cistog vesa i slanje zmazanog; ali i poklona nazad u RH; poklon paket od sestre :p itd...
Lijepa noc!

mjesto kampinga
Image and video hosting by TinyPic

Nuernberg - kula
Image and video hosting by TinyPic

Nuernberg - tice
Image and video hosting by TinyPic

fik
Image and video hosting by TinyPic

squirrel
Image and video hosting by TinyPic

jesen...
Image and video hosting by TinyPic

Dojčlend


EveryTrail - Find the best m

10.10.2010. u 13:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr