Irudtravels d.o.o.

srijeda, 06.10.2010.

Bosner u Linzu

Dan 9.


EveryTrail - Find the best hikes in California and beyond
p.s. Zanemarite ove pravocrtne linije... Mislim da znam zasto se to dogada pa cu nastojati da tog vise ne bude


The Češka
Današnji dan ko da je predodređen za kisu... I to od noci i jutra. Svaki put kad krenem voziti-kisa! bezveze. Lijep mi je neki ispracaj Austrija priredila... No dobro; u Linzu je bilo lijepo; i za to vrijeme dok sam bio i suho. Kad sam kretao iz Welsa prema Jebensteinu ;) je pocinjala kisa i pratila me sve do Linza. U Linzu lagano prestaje; i kad sam presao Dunav, na sjevernoj strani odlucih stati i malo prosetati/fotkati/nesto pojesti. Vidim parkinzi su desno, prema Dunavu, ali neki klinjo u reflekt. prsluku stoji tam i strazari - prolazim kraj njega i gledam kaj se to dogada; kad ono luna-park, standovi ovo - ono --- neki Markt se dogada. Parkiram se kraj VN 800-tke odmah tu blizu uz cestu; zalokam i odoh u guzvu. Kisa ne pada i to je super. Fotkam i upijam sajamske mirise. Slatke od secernih vuna, cokolada, i ostalih slatkih gluparija i rostiljsko-kobasicarsko-fastfudovske. Kontam da sam dosta gladan. Zadnje kad sam jeo bilo je jutros kad sam punio mobitel u sumu... Gledam sta cu. Langos ilitiga lepinje; vjerojatno najpoznatija sajamska masna hrana. Neke u tijesto umotane kobasice ili "bosner". Biram bosner; nesto sta sadrzi ime te zemlje u sebi ne moze biti lose. I nije :p, al veze nema s Bosnom. Uzeo sam große bosner za 3 €. Dobijes zagrijano pecivo zaliveno s umakom od paradajza i pirjanog slatkog luka; na to dvije bljedolike izgrillane kobasice i posuto curry posipom. Tog curry praha je bilo posvuda ;) ali bosner je bio fin! I taj umak. Jos malo setnje, obala Dunava, brodovi, sajam! Uzimam si za kraj nesto slatko; a i zdravo. U cokoladu umotano na raznjic-stick nabodeno voce. Ja sam izabrao jagode. A onda sam skuzio da ima i gemist [mix] ali no matter; jagode su bile bas fine... Osim jedne polovice koja mi je roknula na pod!

Linz
Image and video hosting by TinyPic

kolo
Image and video hosting by TinyPic

sajam
Image and video hosting by TinyPic

Bosner
Image and video hosting by TinyPic

opet Dunav
Image and video hosting by TinyPic

:)
Image and video hosting by TinyPic

:P
Image and video hosting by TinyPic


To je vec kod motora. Razgovaram s vlasnikom VN-a. On odlazi i pozdravljamo se; a onda se i ja spremam i idem. Naravno, pocinje kisa... Tocim na Shellu i jos se malo skrivam od kise; i onda krecem dalje, prema Ceskoj. Kisa i magla.. Bas ispracaj... Ulazim u Cesku i prije neg sto sam mislio i odjednom, kisa staje. Ugodan docek ;). Mijenjam nesto eura i pricam s nekim Cesima, kak su oni bili u Horvatskom u Puli i tak to. Idem dalje, prema Ceskom Krumlovu. Vozim se uz Vltavu koja se lijeno vuce prema Pragu. I crna je u sumrak. Cesta je solidna; ali se kuzi da vise nisam u Austriji. Ipak ima svoju draz, stari veliki hrastovi su uz samu cestu, a kroz drvece i grane se stalno pokazuje rijeka. Stao sam jos u Vyssi brodu da slikam stari most i dvorac uzdignut iznad mjesta, te njegov odraz u mirnoj rijeci. I onda vrlo brzo stigao u Krumlov. Lako sam nasao Krumlov House, hostel koji slovi kao najbolji u Ceskoj, ali bili su tu vecer ful. Simpa curka koja odlicno govori engleski uputila me na Hostel 99, gdje sam na kraju uzeo krevet; a super je i to sto imaju zakljucano dvoriste kao parking. Nije jako skupo. 100kn za mene i 30kn za kawu. Na recepciji sljaka Brazilac, a ja u sobi s Australijancima; 19 godisnjaci na proputovanju Europom, zeljni zabave! I pricaju da bi htjeli u Hrvatsku. A nekima je i u planu. I pun ih je hostel! I grad. Ugl. to je to. Idem u razgled grada pa dalje na put. Zivjeli!

Vyssi Brod
Image and video hosting by TinyPic

06.10.2010. u 08:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr