Irudtravels d.o.o.

utorak, 05.10.2010.

U sumi, na kisi...

Dan... Ja mislim da 8... Ujutro dorucak pa spremanje, pa odlazak... Uzeo sam si pecivo i namaza od dorucka :) jeo sam ih sad ovdje malo prije gdje ovo pisem ;p
Ruta je bila na sjever ravno u Njemacku, pa do Chiemsee jezera, pa opet u Austriju, pa prema Ceskoj. Dojčlandija je bila fora zbog tog jezera i ludih cestovnih znakova; a i ful je bio lijep kraj gdje sam presao granicu! I jos sam ipak uzeo autoput da ustedim vrijeme do Salzburga... A i zato jer je free! U Salzburgu opet divno kao i prvi put kad sam bio: pocetkom 5. mj 2008. na povratku s izleta u Pariz. I rijeka i tvrdava i grad; iako me rijeka najvise opcinjava; pa sam kraj nje i ostalih motora (vecinom ipak skutera) parkirao, a kako je odmah tu bio i riblji restach, jeo paniranog oslica i kartoflzalat - mmmm :P --- 5.95€
Tu sam jeo ribu i pred 2 godine, ali u Nordsee-u (lanac restorna brze riblje hrane; stoga kontam da su Salzburžani nesto mnogo naloženi na ribu. A drugo, tj. prvo Salburžanke su mnogo dobre ribe! To sam skuzio od samog ulaska u grad. Vidio sam ih puno (zgodnih) a puno ih je vozilo skutere (cute) - buduce eMDeuše! Upuceni znaju o cemu se radi, a za ostale: buduce bajkerice :)
I napustih ja taj grad; u Navigatora ukucah Cesky Krumlov; kaze 3 sata; a onda neka guzva i uspio sam odmaknuti samo jedan h od Salzburga i ovaj put poceti traziti prespavaliste ranije; vec od pola 6! I naso ga; u ooooogromnoj sumetini ispod grada Ried im Innkreis. Tko ce gledat na gmaps odmah ispod lijevo ili jugozapadno (ciljajte sredinu) ;) malo prosvrljao; prosao jednim super sumskim putem; ostao dosta blizu cesti, a dovoljno zakriven! Super! sve sam slozio i oko 8 bio spreman za spavanje; jos malo svrljao i fotkao i onda; oko 9 usao u vrecu na grijanje! ptrebno je reci da na sator nis stavljao kisni dio jer je dan bio predivan a prognoza za naredne suha! Ipak; taman kad me poceo lovit san; jedna kapljetina, koja se rasprsila po gornjem mrezastom dijelu satora drito na facu! A i bolje tak, nego da sam se probudio mokar! Skacem van,  a ono oko mene sve gusta magla-spooky... Ili oblak! Ali ne pada! Tu i tamo kap! Slazem top satora i natezem rubove sa kolcicima, sve po mraku, napamet; i udem u sator! Kisa... Cijelu noc...

Zell am See view
Image and video hosting by TinyPic

Chiemsee
Image and video hosting by TinyPic

smijesni dojc deda
Image and video hosting by TinyPic

Salzburg
Image and video hosting by TinyPic

i klopa
Image and video hosting by TinyPic

i suma...
Image and video hosting by TinyPic

i NOC
Image and video hosting by TinyPic
.
.
.
Ugodno je spavati zasticen od kise ;) i taman je stala kad sam se probudio.
Sad sam to pisao tu, 9. dana, par kilometara dalje jer kad sam se spremao pocela je opet kisa; ali sam brze bolje krenuo, pa se sklonio tu; kod restorana (koji ne radi) na najvisem dijelu sume (800 m), ima neki visoki tornjic, kao promatracnicu; ulaz je na automat €uro i po; al ne dam; jer okolo je sve u magli! Ima dva macora; s jednim sam se bas lijepo igrao; i sto je najvaznije; jednu uticnicu vani ;) 

jutro
Image and video hosting by TinyPic

les accessoirs nouvelles
Image and video hosting by TinyPic

macak
Image and video hosting by TinyPic

mislim da je kod njih most od jabuka
Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav iz Welsa, iz kojeg idem dalje za Linz/Cesku... Slike za sad na fejsu samo iz tehnickih razloga...
Pusa, aut!

Drugi tjedan


EveryTrail - Find hiking trails in California and beyond


05.10.2010. u 14:21 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr