Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Subjekt je samo jedan.
I u rečenici, i u svijetu.







credits
Design: murderscene
Help: crushthespeaker
the plane is waiting just me.
srijeda, 14.07.2010.

Sreća počinje od harmonije skromnog doma.
To bi mogao bit početak bez kraja.

Oduvijek sam živjela na istoko-zapadu,
moja realnost sad je u raspadu,
Spremam torbu,
pobijedili su sporbu,
Sada s njima živim,
dal' sam krenula putem krivim,
znat ćemo ako to preživim.

Opet oči imaju onaj stari sjaj.
Dovoljno je bilo pobijeći iz trulog okoliša.
Sloboda pokreta,govora,uma.
Ronjenje u beskonačnu tišinu.
Istraživanje ljudske društvenosti,
Blizina djece,obitelji.
Našla sam ono samopoštovanje za kojim sam oduvijek tragala.


| 15:20 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |