šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

nedjelja, 19.11.2006.

srušimo tvrđu do temelja

jao... kako ne volim tu tvrđu... za mene definitvno najgori dio grada
jucer je vani bilo super.... prvo bili stipica, bule i ja u CITYU na hamburgeru te osli do kapljice i tamo nam se kasnije pridruzio marac. bilo je super
onda doslo jos par njih iz razreda i posto nije bilo mjesta u kapljici osli u HIR
ne znam kada je zadnji put u hiru bilo toliko ljudi
bilo je super
puštali super stvari, cugali .... sve super
onda od jednom oni hoce ici u tvrđu.... dobro.. necu sam ostat u hiru
kad smo dosli u tvrđu shvatio sam da cu brzo ici kuci......
katastrofa u onom carpe diemu nemas mjesta za zrak udahnit...... uzas... sad me tvrđa vidila nakon godinu i pol dana izbivanja od nje ( ne računajući koncerte) i više neće
očaj.. sve neki narodnjaci uzas.....
još sam išo od višnjevca pješke do kuce.. noge mi otpale......
ubit cu nekoga
jao
moram ici...................
uzivajte


- 12:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #