šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

četvrtak, 16.11.2006.

evo bijah ja jednom davno u varazdinu... i tamo se napio

eh to su bili dani... prije maturalca... opijanje u varazdinu... sa zadovoljstvom se toga sjecam.....
evo onaj coban mimi mi je napokon poslao slike i sada cu ja njih objaviti..... znam da kasnim sa slikama kojih par mjeseci ali nema veze.....
bitno da smo se napili....

jos uvijek mi se povraca kad se sjetim onog gemišta..... :)

moj roštilj... ali ne sjecam se tko ga je zavrsio :)


Image Hosted by ImageShack.us


SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS
...... na sta ljudi izgledaju kad su pijani

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ja se "odmaram" na nekoj prokletoj travi... nisam se mogao ustati


Image Hosted by ImageShack.us

pijana budala.....

Image Hosted by ImageShack.us

jos jedna pijana budala......

Image Hosted by ImageShack.us


to bi bilo sve od mene za sada..... uzivajte i cugajte puno alkohola.........
javim se nakon subote kad idemo cugat u kapljicu ( pola litre osječkog piva 6 kn) naluđa krčma u gradu...

SHOW THEM NO FEAR SHOW THEM NO PAIN

- 19:39 - Komentari (15) - Isprintaj - #