šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

subota, 11.11.2006.

kako je lepo biti glup

Kako je lepo biti glup,
stoka ume da nervira,
gutaj sta ti se servira,
kako je lepo biti glup.
Kako je lepo biti glup,
bolje mozak sakrivati,
pa cutati i plivati,
kako je lepo biti glup.
Ne bavi se politikom,
spavaj, radi, cuti, jedi
i ne veruj vise nikom,
lezi, dig se, ustaj, sedi!
Kosa gori ispod slema,
valjamo se po prasini,
niko od nas pojma nema,
da smo davno u masini.
Kako je lepo biti glup,
mani glavu, pasi travu,
glup si, nisi ti u pravu,
kako je lepo biti glup!
Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!


ne znam zasto... to pjesmu slušam stalno u posljedne vrijeme.. znam.. vec vidim komentar onog idiota iz dgo-a DA JE TO ZATO ŠTO SAM GLUP! no nema veze... super je pjesma...... mislim da tako treba biti u zivotu.. budes glup boli te kurac za sve na svijetu i živjet ćeš sto godina.........
heh
uz to sada stalno slušam bend koji se zove THE VERVE ( britanski pop rock) ! počeo sam ih slušat zbog svoje sestre... tj. ona mi je dala pjesmu THE DRUGS DON`T WORK..... pjesma je savršena.....
totalno mi je samoubilačka! I ZBOG toga mi se baš sviđa... volim depresivne pjesme... to su najbolje pjesme koje postoje
AKO ITKO ZNA KOJU DOBRU DEPRESIVNU PJESMU NEK NAPIŠE... DA SI SKINEM......:)

a evo texta od drugs dont work....

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again

I'm never going down, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
I'm never coming down, I'm never going down
No more, no more, no more, no more, no more
(Repeat and Fade Out)



sve u svemu život mi polako ide.. opet nisam izašao van.. popizdit cu kod kuce, ali kontam si da bi i popizdio vani jer nemozes nac neko posteno rock n roll mjesto ! :(
katastrofa
a i da ima neko mjesto vjerovatno ne bi išao jer mi je pas bolestan.... necu pricat sta mu je jer ce se svi smijati mome psu....... ( barem se smijao gospodin huso- MOJ bratić)
taj je čovjek jednostavno glup i nespašen.. .ali nema veze... covjek je zakon........ možeš s njim pošteno pričati.. kad malo bolje razmislim jedini ljudi kojima ja vjerujem su HUSO , BULE i moja sestra.... sad but true...
mnogi su me ljudi razocarali ali ovi nisu i kontam si da ni nece.........

Image Hosted by ImageShack.us

imam jako dugačak post.. .čak štoviše predugačak.................odoh ja..... evo ostavljam vam još jednu pjesmu pa si skinite i uživajte..

THE VERVE- the drugs don`t work

uzivajte

- 20:38 - Komentari (16) - Isprintaj - #