šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

ponedjeljak, 06.11.2006.

post(humno) 3

evo....
katastrofa.... sutra imam za ucit za popizdit... ubit cu nekog
odgovaram sljedece:
filozofija
kemija
likovni
biologija( ovisi kakve bude volje mozda i da ispravke testa)

i pisem jebeni njemacki
mrzim taj jezik i predmet
latinski je bio zanimljiviji

odo ja slusat RADIO OSIJEK.. ponedjeljkom imaju definitivno najbolji program u hrvatskoj.... samo pustaju metal rock i takve stvari.. evo dok ja pisem sviraju maideni..... genijalno
fenomenalno.....

ne razumijem neke stvari u zivotu ali nema veze..
recimo zasto je moj pas glup ko kurac??????????????????????????
jucer se zamoto oko onog cuda za susit rublje i sve je pokido- iscupo je kreten stup iz zemlje jer je vidio da mu macka jede hranu........ dobro pa je stup pao na jednu stranu jer pored stupa je bio auto.. a to bi bilo jaaaaako gadno.... ovak sam optuzio dedu da je kriv...... zato sto je deda glup ko kurac........ a moj pas je nevin!
hahahahhahahahhahahahhahahahhaha

ne razumijem jos puno stvari ali nema veze.......
evo vec drugi post u par dana...... cudno.......
odoh.....

uzivajte

- 20:51 - Komentari (18) - Isprintaj - #