šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

subota, 04.11.2006.

post(humno) 2

evo i ja se javljam..
tako malo po malo kruzim po blogovima ovoga planeta i razmisljam sto to nama uopce treba?
mislim.. blogovi su super stvari, svaka cast onome ko ih izumio ali opet postavlja mnoga pitanja.....
cito sam malo o nekim ljudima i tako... mnogi ljudi pisu o stvarima o kojima nikome ne govore...
mislim... dobro neke stvari stvarno treba zadrzatio za sebe ali opet dovodi do pitanja imaju li ti ljudi društvenog zivota uopce? mislim, da li postoji netko na ovome svijetu kome oni vjeruju? da li se druze s ikime?
to mi malo nije jasno
ok malo tak pisat blog i to.... ali opet ne mozes ni o svemu na internet.. netko bi te mogao slucajno prepoznat po nekooj sitnici i STA ONDA? mozes biti osramocen za cijeli zivot....... katastrofa....
ne znam...

no. meni oko proslo i tako... imam puno za ucit ali mi se neda... tjedan dana bez prestanka slusam urbana...
vec sam ppopizdio.... ima predobre pjesme.. pomalo samoubilacke ali nema veze.. jedva cekam sljedeci njegov koncert.... kad sam bio u varazdinu bilo je super ali on i ostatak benda bili vidljivo nadrogirani...........
no to je zdravo...
:)
šalim se, ja ne podupirem nikakve oblike drogiranja.. samo alkohol i cigarete....... :)

evo odoh ja.. idem gledat nest na tv-u.. vald ima nesto.. a vas cu sve iskomentirati ccim uhvatim vremena... mozda i odma sada..................

uzivajte

SHOW THEM NO FEAR - SHOW THEM NO PAIN!

- 16:56 - Komentari (15) - Isprintaj - #