šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

petak, 06.10.2006.

rock n komercijala!

ok
danas pisem o komercijali... tj. onime sto ja smatram komercijalom

rjetko koji bend danas postoji a da nije komercijalan.. .isprva većina njih počne kao sviranje za vlastitu dušu :) te ako ih slučajno netko zamjetiti naprave jedan hit singl koj ise po MTV u vrti 2 mjeseca i nakon toga se više nitko na njih ni nesjeti....
recimo primjeri bendova za koje ja jaaaaako dugo nisam čuo:
limp bizkit ( dečki su se jedno vrijeme stalno vrtili po mtv-u radiju i tako dalje.... gdje god se okreneš oni bi bili tamo)
dalje se ne mogu sjetit
ali doce mi u glavu
jednom...
ima vremena

dalje sto jos mrzim.. racimo npr:
LINKIN PARK- ok, bend ko bend svatko danas pokušava preživiti... ali oni se furaju na neke rockere.... oni i rock? najluđe mi je bilo kad sam nest zujo po satelitskoj i naišo na njihov spot sa koncerta di oni uništavaju svoje instrumente... toliko su žestoki i žive moto rock n rolla... SEX DRUGS N` ROCK N ROLL... oni su obične pozerske pičke!

TOKIO HOTEL
o njima ne zelim nista govorit... totalna sramota.....
katastrofa
ali ipak.. .tako su žestoki... mislim da bi maidene trebalo zabranit i dati njima da uzmu njihovo ime... tj. IRON MADIEN jer maideni nisu zaslužili da sviraju tako loše.. tokio hotel ROCK`S

naravno ja se zajebavam... maideni su zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

slike govore sve

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sve u svemu keep on rockin

stutra idemo kod IVE ( u daljnjem kontekstu poznatija kao ĐOVA) i ANDREE NA RODJENDAN... u erdut
bit ce prejebeno
nas 25
vikendica
i potoci alkohola
pozdrav.....
mozda se javim sutra
ak mi se bude dalo
ak ne
u nedjelju dobivate totalni izvjestaj... o rodjendanu....
nadam se da ce biti kao u varaždinu kad smo išli u vinograd..
pozz

- 15:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #