šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

četvrtak, 28.09.2006.

mrzim naslove i sve vezano uz stavljanje naslova

ovako.. evo ja malo odlucio srati....
da da
ovako
muči me više stvari....
1. zašto u kutiji od WALTER WOLF LIGHT ne nailazim vise na cigarete walter wolf light nego na ZLATNI WALTER?
2. zašto?

ovako.. evo malo mojih životnih savjeta.....
PROČITAJTE KNJIGU KUM ja sam je počeo danas čitati po treći put.. presavršena je...
ako nemate volje za mafijom a volite uzeti koji DIM pročitajte obavezno MI DJECA S KOLODVORA ZOO nakon te knjige vam se u glavnom ubije svaka volja za drogom.. barem meni....
prejebena je knjiga pročito sam je 2 puta.... i sada si planiram kad ukupim para kupit ju da imam vlastiti primjerak...haha
ako želite malo krimi priča pročitajte od AGATHE CHRISTIE "DESET MALIH CRNACA"
a za psihološki triler preporučam HENRY JONES " OKRETAJ ZAVRTNJA"

toliko o knjigama prema mom izboru.. ima ih još al o tom drugom prilikom
ako ne volite čitat knjige onda nemam što za reći..

sljedeće...
film koj ibi svima preporučio je "DONNIE DARKO" prelud je.... i nabavite si donnie darko soundtrack.. i poslušajte pjesmu MAD WORLD od mislim MICHAELA ANDREWSA--- najbolja pjesma za samoubojstvo( barem meni)

problem zvan CAJKE
KATASTROFA...
OK
meni moji prijatelji iz razreda seru zast ne zelim s njima van.. vec sam im objasnio... ne da mi se samom pičit od tvrđe do kolodvora... a ne da mi se ni ici u tvrdju... tvrdja je jadna... nemam predrasude prema ljudima ali u glavnom ne volim ljude koji tamo izlaze.. sve ušminkano i onak imaš malo dužu kosu u crnom si i svi te gledaju ko zadnjeg idiota.. zato ih mrzim.. sam mozes dobit batina.... LOL
a u osijeku gradu nema ni jednog poštenog mjesta za izaći van ak slušate rock.. ok mozes ic subotom u amsterdam al to se brzo zatvori i nestane puno ljudi....
a sta dalje?
nakon pijane mozes ici u park kraj sove (iliti kraj cadillaca.. sto vam draze) i tamo zujat do 3 i 20 i onda na vlak... u međuvremenu mozes otic do CITYA na hamburger ili na grah i to je to....
al ak slusas cajke imas cjeli grad na raspolaganju

dobro sad ce dani piva pa onda ce biti bolje.. necu se osjecat ko jedini kosati kreten u tvrdji.. rock n roll će vladati...
danas smo raspravljali na palacinkama ( IVA IMALA ROĐOŠ:) i netko je rekao da tvrđa postaje MALI BEOGRAD.. to je jako dobro rečeno.... sviđa mi se to
hehe
moram prestat srat

da ima još jedna stvra koju želim napisati.. tu smo pjesmu radili pod hrvatskim i predobra je... početak je savršen... a ide ovako

"ove noći mogu napisati najtuznije stihove..."
predobra je



- 20:48 - Komentari (14) - Isprintaj - #