šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

ponedjeljak, 04.09.2006.

he he.. . :=)

evo, pocela je skola i tako.. ja sam se jucer ( nedjelja) vratio iz varaždina i što drugo reći nego da je bilo PRE JEBENO!!!!!!!!!!!
sutra putujem na maturalac pa cu detaljno napisati na blogu sto se dogadjalo koji dan.... u koliko se ja toga budem sjećao....... ali mislim da ću se svega sjećati jer ne planiram trosit lovu na cugu jer ODLAZIM U HARD ROCK CAFFE i tamo ostavljam sve novce..................... kako cu se nakupovat..... hahahahahahah

sada mi se ne da vise pisati. umoran sam. boli me glava i gladan sam....
odo se najest i spavat jer TOMORROW IS A BIG DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he he
krecemo ispred skole u 20:00 h.. i u italiji smo tek drugi dan u 14h i onda putujemo brodom cjeli dan..... bit ce prejebeno
sutra moram na trznicu naci nekog švercera da si nakupujem cigareta..... jao kako ću ubit nekoga ako ne bude cigareta... onda cu si kupit steku bjelog ronhilla.. a mozda uzicam od stare pa kupim marlboro... al nevjerujem... uglavnom

KEEP ON ROCKIN`

- 20:35 - Komentari (22) - Isprintaj - #