šminka šminkerima, punk punkerima, metal metalcima, narodnjaci seljacima

srijeda, 23.08.2006.

ovaj post je sranje, ak ocete citajte, ak ne nemojte ( bolje za vas) :)

evo ja jednostavno neam inspiracije ni volje nst napisat o maidenima... neznam zast... sljedeci cu put.... :)

evo stvari koje trebate radit ak ih vec niste radili ( moj izbor)

1. dok vozite bicikli ( nemojte to raditi s motoromili autom), zamislite da ste na koncertu od maidena i pocnite vrtit glavom kao pravi metalac.... ( javite mi koliko vam je trebalo da dospijete u prvi kanal pokraj ceste)

2. kad ste pijani i trebate se otrjeznit JEDITE HREN!!!!! Kupite si u konzumu onaj mali hren po par kuna i u obližnjoj pekari kiflu! kad se napijete to sve pojedite i bit ce vam super.. otrjeznit ce vas... necete zaudarat po alkoholu....
također, ako želite biti pijani a ne zaudarati po alkoholu JEDITE LUK!!!!!!!!! luk je zdrav...

3. ovu mješavinu pića možete piti u dvije varijante... to sam naučio od cjenjenih kolega veslača (branča, lule, bule & bad rowing company)

verzija 1 ( "bijeli medo") vodka ( ona od 40% i više posto alkohola) sprite i bijelo vino ( probajte ne stavljat BIJELOG RIBARA.. ali mozete... nije problem)

verzija 2 ("plavi medo") vodka ( ona od 40% i više posto alkohola) cola ( najbolje original ili SKY COLA) i crno vino ( mozete experimentirati i sa ribarom, al najbolje je FRANKOVKU!)

4. kada se napijete, pronađite negdje u blizini vas stambene zgrade, kada dodjete do tih zgrada pronađite dobro mjesto na kojem se mozete dobro ispisati a po potrebi i israti ( nosite WC papir).. kada obavite sve svoje nuzde, na balkonima u stanovima u prizemlju pronađite neku stvar koja je jako glupa i koju bi valjalo ukrasti....recimo djecji bicikl s pomocnim tockovima! ( ovo govori moje vlastito iskustvo) to ljepo ukradite pokazite prijateljima koji su pijaniji od vas i ljepo vratite tamo gdje ste nasli ( ja naime nikad to nisam uspio napravit jer bi nas alkohol uvijek sprjecio u zadnjem postupku -- krađa, pokazivanje i vraćanje predmeta vlasnicima)

ja stvarno ne znam odakle mi toliko inspiracije da serem... evo i ovo sam previse srao..
pozdrav

- 15:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #