Cursors

Myspace Free Website Layouts


...abuot me...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws
ime*iris
škola*viša uzaludna,smjer nada nikad ne umire...
horoskopski znak*lav
god*15
živim u*Umagu
volim*Ninacerek,komade,čokoladu,Morenu,frendice,frendove,hranu....njamiitd....
ne volim*punkericeheadbang,umišljene ljude-"sebe"...
slušam*narodnjake,r'n'b,pop...
vrline*toga nemam....
mane*šta je to????smijeh

blog Layouts


Crazy girl*

četvrtak, 06.07.2006.

Da nešto saznate....

Evo ljeto je tu...a i ljubav...Škola je završena i to sretno,ali evo mene opet u školi po toj vrućini u učionici....Pa evo u klasičnoj sam gimnaziji nakon dugo razmišljanja pala je odluka.Danas sam upoznala puno ljudi....tu su samnom cure iz Umaga,al nema jedne možda najbitnije frendice Morene koja se nije uspjela upisat.Zbog toga mi je ful žao,al vidjet ćemo se mi još puno...Sad sam tu dva dana na upoznavanju,al moram priznat dobro je počelo...svi su mi govorili da je to grozna škola i da su tu samo freekovi,a to se pokazalo djelomično točno.Škola je moram priznat super,ali ima puno čudaka...U sobi sam sa Anjom i Kikom(stare frendice iz Umaga) i još jednom curom Jelenom iz Vodnjana,cura je ok....Al ipak među svim tim ljudima evo jedne šminkerice(ful smo slične),odmah smo se skompale i nadam se da ćemo se još dugo družit...plavuša je ko moja najfrendica pa će mi vjerujem bit lakše...
Sad dosta o školi idemo malo na ljeto...evo kupam se svaki dan od kraja školske godine i vjerujte super mi je...svaki nam je dan isto sranje samo je drugo pakovanje....smijehNeda mi se pisat o ljetu jer još traje....
Idemo na ljubav....cerekcerekcerekEvo nakon mjesec i nešto veze s Ninom on mi baš u ponedjeljak napiše kako više nemože biti samnom,znam ja sam zbog toga kriva jer sam zadnji tjedan dana razmišljala samo o drugim dečkima i njega zapostavila...Bilo mi je grozno i tek nakon što me pustio došlo mi je iz dupeta u glavu(praznu) da ga ja ipak volimcerek i tako dva dana smo se mogu reći mrzili,ja sam odlučila poslat poruku u stilu da budemo frendovi i nisam očekivala da će on napisati da me još uvijek voli i da možemo pokušati ponovo....možete zamisliti moju reakcije!?Skakanje po sobi i osmjeh od uha do uhasmijehparty...
Dosta za prvi put javljanja.Pusa svima....kiss

- 20:57 - Please make remember you.... (17) - don't touch - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


images



Moj najglumac.....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophia & Chad
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Superzgodan......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Tree Hill
*moja najdraža serija
*svakako je pogledajte od 10.07 počinje na HRT-u
*radi se o dva brata koja igraju košarku i koji se baš previše ne vole ali neda mi se dalje pisat o tome pa je pogledajte....



Tebi je lako proglasit me greškom,skupit sve stvari i otić sa smješkom,sad ti je lako,a loše kad krene onda se sjetiš mene....



Htjela sam plakati,al suza nije bilo,htjela sam te zvati,al glas nije htio,htjela sam ti reći molim te,al rekla sam ti-idi molim te!

Srce moje kuca jako,samo prava ljubav može se zvati tako,takvu ljubav nema svatko,ona ne traje kratko...


Kad sklopiš oči svoje ja ću ti doći zlato moje da te ljubim,da te mazim i cijele noći da te pazim da te čuvam od svih zala jer te volim srećo moja mala!
Moja usta....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge