Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

||

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nesto o meni:

Ime: Iris
Prezime: ....znaju oni koji ga trebaju znati....
Dolazim iz: Osijeka, tocnije iz Visnjevca...=)
Godina: 17
Horoskopski znak: rak
Skola: Opca Gimnazija
Ne volim: dvolicne, razmazene te podmukle ljude
Volim: svog decka..kes...svoju obitelj...i svog psica...
slusati glazbu, najvise stranu, a naj pjevacica mi je Avril Lavigne!!
Naj boja: plava, crna, ljubicasta
Sretan broj: 28
Hobi: skupljam markice, upaljace, secere, kutije od cigareta... obozavam ronjenje...

Cijenim sve dobre osobine kod ljudi!! :)


utorak|30.10.2007.

|za moju ljubav...=)
|

ono bilo je i vrijeme da napisem koji post koji ce biti posvecen za moju ljubav...hihi.....
evo ovaj post je samo za tebe ljubavi moja da ti kazem koliko mi je stalo i koliko te volim...iako bi to vec trebao znati...kes....
ljubavi moja...prije nego sto sam krenila pisati ovaj post imala sam milijun stvari koje sam mislila napisat, a sada kada sam krenila nista mi ne pada na pamet...=)
da mi je barem znati kako da ti pokazem koliko te volim i cijenim....jako mi je stalo do tebe i vjeruj mi necu ponoviti svoju pogresku....bila sam mlada i naivna i nisam znala sta znaci voljeti...ali tek mi je sada to jasno...ljubavi moja volim te i necu te povrjediti i iskreno se nadam da ni ti mene neces...voljela bi da se rastenamo kao prijatelji jer znam da ce i nasoj vezi jednom doci kraja..ali zato dok jos traje zelim uzivati jer prvi puta to nisam znala...
JOS JEDNOM....VOLIM TE LJUBAVI MOJA.....VELIKA PUSAAA



ZAHVALJUJEM BOGU ŠTO MI GA JE POSLAO,
OSMIJEH NA MOJE TUŽNO LICE JE STAVIO!
OD TVOG GLASA SRCE MI ZADRHTI,
VOLIM TE LJUBAVI I NEMAM VISE RAZLOGA PLAKATI!!


- 18:19 - Komentari (61) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>