sedmodnevni spiritualni program

01.01.2007., ponedjeljak

UTORAK: TAROT

02.01.2007.g.

Ispalo je da nam je prvi radni dan u ovoj novoj godini pod patronatom ženske kraljevske karte. Sami prosudite prema njezinim kvalitetama kakva će nam godina biti....


Kraljica štapova

Inteligentna i mudra žena koja ne dopušta da joj osjećaji pomute zdrav razum, no upravo zbog toga ona može imati i pozitivna i negativna značenja..Mogući emocionalni i verbalni ispadi. Nije uvjek iskrena.

Kraljica štapova - prijateljska osoba, šarmantna, poslovni uspjeh, dosta kvalitetna osoba, ali prilično narcisoidna.


BLOG



Dragi moji blog prijatelji!
Prvo zahvaljujem svima vama vjernima koji me odano pratite od samih početaka mog bloga. Vaši komentari su mi dragocjeni i poticajni, a postovi na vašim blogovima su za mene često vrlo inspirativni...Zahvaljujem i Webfwstivalu i Carnetu što su uvrstili moj blog na svoju natjecateljsku listu.

Pokušala sam za Novu godinu ostaviti čestitku svim ljudima koji su ikada svratili na moj blog, ne računajući anonimce koji također povremeno svrate..., čast iznimkama, ali anonimci me obično provociraju, pa mi ni ne fale..Zaprepastilo me koliko ljudi je ugasilo blogove, neki od ugašenih blogova su bili vrlo kvalitetni i za njih mi je žao što su ugašeni.Neki su još „aktivni“, može se doći na njih, ali mjesecima su bez novog posta i ne prihvaćaju komentare. Neki blogeri često mijenjaju nick ili jednostavno ugase stari blog i otvore novi, bez da obavijeste svoje blog prijatelje. Neki su otvorili vlastite domene, a neki su s bloga.hr , zbog čestih tehničkih poteškoća i li zbog nezadovoljstva uredništvom pobjegli nekamo drugamom one rijetke, kvalitetne pratim ma kamo otišli.

Posebna zagonetka su mi oni blogeri koji vode paralelno nekoliko blogova, ja trebam previše vremena da bi i ovaj jedan bio koliko/toliko kvalitetan, pa se pitam u čemu je smisao više blogova, jesu li ti blogeri u rodu s vlasnicima bloga pa im podižu promet ili nastoje privući pažnju uredništva ili nešto treće...

Ovaj prvi dan u Novoj 2007 godini nam svima želim uspješnu blogersku godinu!

Želim nam što manje spamova, provokacija, vulgarnosti i zlobnih komentara. Dragi moji prijatelji, ne zaboravimo ni jednog trena da mi stvaramo ovaj virtualni svijet i bit će onakav kakvog ga mi modeliramo...Ako ignoriramo loše stvari, one prolaze kao normalne i prihvatljive, a to nije dobro.
Ne treba se bojati biti kritičan kad je to potrebno...


Blogu. Hr želim što manje tehničkih slomova i naravno da im želim sposobnost za pošteno rangiranje pojedinih blogova, a ne da nam kvalitetni ljudi bježe drugamo..., jer su oni previdjeli neke stvari...!

još dva dana polažem ovdje ljubice za moju mamu!

- 22:46 - Komentari (78) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga