08.10.2006. / nedjelja

EVO NEKE GLUPOSTI

ALKOHOLIZAM
-Borimo se protiv alkohola.Uništavamo ga.
-Nikad ne pijem osim kad sam sam ,ili kad sam u društvu.
-Neki piju od radosti ,neki od tuge,ja od jutra.

BRAK
-Ja nju ne uzimam za ozbiljno već za ženu
-Muškarci su životinje koje se dresiraju brakom
-Brak-ono šta dolazi poslje života ,a prije smrti
-Udovica je žena ćiji muž nije uspijo u životu

ŽENE
-Postoje 3 vrste žena-lijepe ,pametne i većina
-Žene skaću iz jednog zagrljaja u drugi jer se boje međuprostora
-Neke plavuše su smeđe jer im je došlo iz guzice u glavu
-Žene su teglica senfa ,svatko umoći svoju hrenovku

GENERACIJA
-Jedno dijete je premalo,dvoje previše,troje katastrofa
-Društvo moran ići kući jesti - stari će im srati
-Imala san nesretan slućaj u obitelji -rodila mi se sestra

MUŠKARCI
-Žena mi više ne treba -imam drugoga
-Žene kriju kile i godine,a muškarci centrimetre

SAVJETI
-Budi lukav -ostani glup
-Pomozi policiji:pretuci sam sebe!

SVIJET
-Civilizacija je razmak od pećine do atomskog skloništa
-Majka priroda je kurva!
Policija je na svim stranama:osjećam se nesigurno

ISJEĆCI
-Kud narkoman prođe ,tu trava ne raste
-Nevina sam-reće kurva na sudu
-Pušenje skraćuju cigaretu

EVO ŠTA VIDITE PROMINILA SAN POZADINO DOK NE NAĐEN NEKU LIPŠU ,IAKO OVA MOŽE STAT

ajme šta je keksi ovaj pasić PUSA SVIMAkisskissroflroflwave
MySpace

MySpace


- 15:17 - Komentari (27) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.