03.05.2006. / srijeda

DEPRA ME VATA-FUCK THIS!!!

Malo san upala u depresiju ali dobro proći će me to razdoblje ki svaki put.Jedna glupaća to van nije normalno koliko ona može muljati i lagati ,ona ćin zine laže svoje priće smisli u sekundi (Bože,Bože).Tako ti ja nju uvatila u laži(HA,HA).Sama si kopa jamu i sad se ona pokušaje izvući a to joj kod mene ne pali.Kad san je danas vidila došlo mi je da je prokinem ali bi to učinila da me nisu sprićili.Šalje ona meni poruke "da ima nju neko branit a mene ne" da ja njoj kažen šta okolo prićaju o njoj onesvistila bi se i još govori da se svi zgade kad me vide ,a ja kažem da nju nebi takli dvometarskin izoliranim štapom.Ona govori da je bila s jednin likon u vezi a ja ti njega pitan jel je to istina a on mi odgovara da nije i da biće nije imala nikog u svom životu šta je 100% istina.Ne obaziren se na idiote ka šta je ona samo mi je ža šta vuklja i one koji nisu krivi a ni dužni.NEK SE ONA OSVEĆUJE KOLKO JE VOLJA SAMO MENE TO NEĆE POVRIDIT KOLKO I NJU JER ĆE SVATIT DA NJEZINIM PONAŠANJEM GUBI PRIJATELJE.No ipak me nešto utješilo kupila san maicu od NIRVANE,predivna je ,ovaj seljak od ćaće govori da nosim mrtvaca na maici ja ga gledam ćudno i smijen mu se što je tolko glup i još jedanput spomene da nosim mrtvaca ubit ću ga zato što ZA MENE KURT COBAIN ŽIVI VJEĆNO, TOLKO OD MENE

- 18:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.