< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words

Chandelier Glowing Candles Decoration Images

Chandelier Glowing Candles Decoration Images



e ovo sam ja..


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



a eo da napišem neš i o sebi..
zovem se irena (svi pišu ono kao ne zovem se sama..neg me drugi zovu)..de headbang ..
eee a zovu me ira ugl..a neki(al rijetki) i živka(po prezimenu)rofl
iam 15 god..za nekih mjesec i neš još mal..iam 16!! (točnije..3.9.)smijeh
ko što vidite na slikici iam smeđu kosu i tamno smeđe..ma zapravo crne oči..smijeh
živim u os..u centru recimo..na moši..pa jedno 5 god več..a prije sam živila u rtf..da..da..smijeh i tak..čak i jedno kratko vrijeme na jugu2..aaa..svašt se događalo u mom životu..nut
iam jednu seku koju lolim puuuno!kiss i bash sad kad smo si u zadnje vrijeme super ona ide
živit u irsku!!nonono
iam dost frendova..neda mi se sad nabrajat..al možete neke vidit na slikama.. od ostalih neam slike..al nabavit čem ja..yes
iam mačka..lubav moju največu..cerek
što se tiče dečkiju.. nisam in love..heh..ko bi reko..?! al naravno da sse tu i tam nađe neki fraer..ccc..smijehcerek
slušam ugl. sve..osim nekog tam metala i tak nešt..rofl
neda mi se pisat ono volim/nevolim..
al ae evo ukratko..
volim ja svog mačka najviše!! cerek
ma sve životinje..al posebno
mace majeyes
Image Hosted by ImageShack.us

presjatko!!
svou seku kiss
mamu.. kiss smijeh a tatu..pa naravno da ga volim.. kiss.. al nismo bash u naj odnosu..rofl
sve svoe frendice i frendove!!! kiss party kiss
pa čak i one koi mene bash i ne....headbang yes kiss
i tak svašt još nešt.. spavat..yes..čokoladu..njami..ma puuuno toga!!
i naravno da volim ja svoj
blog i msncerekcerek
e da i maslinasto zelenu boju!!!
a što se tiče na meni..
paa.. volim svoe crne okice..smijeh..iako se svi pale na plave..
al..zelene oči zavode..
za plavima se luduje..
za smeđima tuguje..
a za crnima umire!!
hehe..

i svou kosu volim jako puno!!
ma volim ja sebe cijelu..hahaha..rofl..moš mislit..
a nevolim..pa neznam..
(svi neš kao ono nevole umišljene,dvolične i šta ja znam kakve još ljude..
mislim nevolim ih ni ja..al ponekad smo svi i sami taki)yes
eee da nevolim kukce..tj..
MRZIM ih!! ili ih se samo bojim??? ma neznam!!!
nevolim ja ni školuburninmadburninmadburninmad.. al da nea nje nebi upoznala sve svoe frendove..yes..inače iem u medicinsku šk..headbang ko me nagovorio???burninmad
nevolim kad je usrano vrijeme..pa neemog ič van!!burninmad
nevolim bit u bedu..a to je nezaobilazno u mom životu!!!headbang
jooj..nevolim kad neko nemože prestat pričat!!!blablablablablabla
nevolim..ma neznam više šta..
ew to bi bilo to..

Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



free image hosting hosted images

free image hosting



Images for your blog codes

Images for your blog



Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

šubara
lisa&tena
tina&peca
čofi-athletichar
gangsterica lara


..PORUKICE..

..nitko ne umire kao djevac jer život jebe svakoga..

..okolinu pošteno odjebi..živi kako se živi tebi..

Ništa u životu tako ne boli..
Kao kad srce uzalud voli..

Voljeti nekog..a ne biti s njim..
Je kao biti kažnjen...a ne biti kriv..

Čovjek ne umire samo jednom..
Umire svaki put kad izgubi ono što voli..
Ono što smatra vrijednom..

Znaš li kako oči peku..
Znaš li kako suze teku..
Kad gubiš onog koga ljubiš..
I kad moliš onog koga voliš...

Kad jednom izgubiš sve..
pa čak i ono što si najviše volio..
ti ćeš živjeti da bi se sjećao toga što si izgubio..
jer tko voli nikad ne zaboravlja..
a tko zaboravi nije nikada ni volio!!

Postoje noći kad suze same teku..
Kad čovjek umire od boli..
Kad nema snage da moli..
A osjeća samo jedno..
Da nekoga voli..
Al voli onoga koga nije vrijedno!!

Prošla sam pored tebe..bio si s drugom..
Srce mi se tada ispunilo tugom..
Okrenula sam se ..vi ste zagrljeni bili..
Srce mi se zaledilo..jer ste se tad poljubili..
Suze su mi tada potekle niz lice..
Jer to je bilo djelo moje najbolje prijateljice!!!!










Glitter Graphics

zoka moa - super legica..
lolim ja nju puuuuuuuuuno!!kiss


veca&zoka:):) bash su mi kjuuut!!!!!!!!!kisscerek


nina moa - super legica..
slatkiš moj!! volim ju puno!kiss

šiškate moe curkewink


yomica!! ooo..pa to ona i jede nešt..heh..ma super legica!! vojim ja nju puno!! kiss


moka moa! super legica!
barisha...hehe..
ma lolim ju puuuuno!kiss


tina- super legica!!
bash mi je tu kjut!!
volim ju puno! kiss


ja & moa tina zadnji dan 8.raz party zujo zujo

eo fora love slichice..










Image Hosted by ImageShack.us


friendship..





Image Hosted by ImageShack.us






mace

Image Hosted by ImageShack.us












Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


eh, naravno da moram stavit i par slichica s mojom največom ljubavi..cerek

e to smo ja i moj mišur..hehe


ooda..stalno spava


lubav moa:)cerekcerekcerek



..ev još nešt sjatko..

adopt your own virtual pet!







!!..spotovi..!!

plain white t˙s -let me take you there


plain white t˙s -take me away


plain white t˙s - shine



linkin park-numb



u2 & mary j.blige- one

green day- bascet case


blink182-all the small things


blink 182- i miss you



pink-who knew


ev to je to od spotova zasad..to su mi jedne od naj pjesama!! da..da..ccc.. ae kiss

petak, 03.08.2007.

..bed..

eo mene..ja opet u nekom bedu..da..da..zapravo još uvijek..tak da vam nečem baš neš previše pisat..:(
i tak..eo slušam tu neke žalopoljke sad..headbangheadbangheadbang..joooj..
ovih dana nie bilo ništ ščim bi se htjela pohvalit..sam sranja neka..burninmad
i tak.. ja čitam tu horoskop ko budala..piše kao sve super.. sve pet..u ljubavi savršeno..ooda..kak da ne..bang...........headbang
eee kad bi te stvari bile nekad istiniteee!
joj..jooj..sve neš komplicirano..jebeno zamršeno..nerješeno..sve užasno!!!
baš sad kad bi treala uživat još ovih mj.dana..dok nea jebene školee......ja dane provodim bzvz..sjebano..ubedirano i taak!!! stvarno neam volje za ničim više..no
i tu bi treala vama pisat nešt zanimjivo..jer ste tak dobri pa me redovno kommate..yes..al ljudi stvarno sorry..al nemogu vam pisat ništ zanimljivo i ljepo sad..u ovakvom jebeno glupom stanju..no
baš u zadnje vrijeme sveee depresivno.. svi me ispituju kao šta mi je.. al ja nemog neke stvari baš svima reč..neke stvari znaju samo moe 3 legice..koje znam da neče nikom ništ reč.. a i ostali frendovi..tj..frendice..recimo da znaju neke stvari.. i tak..
al kao kažu biče ti lakše kad podijeliš nešto s nekim..ali neee..meni nije ništa lakše..samo mi je sve teže i teže..ma užas..
mislim ja sam stvarno skoro uvijek nasmijana i pokušavam sakrit neke stvari.. al u zadnje vrijeme je stvarno i to preteško.. i svi kad-tad skuže neke stvari..


Tužna sam i srce me boli..trebam nekog da me voli..Zašto ljudi ne mogu da shvate da oni koji se smiju najviše pate..?!

ma ja sam sebi sama najviše kriva..jer se trenutno neželim otvorit prema nekim ljudima i riješit neke stvari..
al jbg..pa eto zapravo meni nitko nije ništa kriv..ma glupa samm..jooj..kad neke stvari neželim uzet u svoje ruke..a znam da kad bi to napravila da bi bilo sve puno puno bolje..
da..ono što me najviše naživciralo sam sama ja..
mrzim to što si u svojoj glavi neke stvari zacrtam i očekujem da če to tak i bit...
a kad to ne ispadne sve tak ljepo..onda se sam bediram..i niš ne poduzimam..!!!
joooooooooj..zašt sam tak gupa..?????????
tak da..ma joj..ovaj blog nebi trebo bit tu neki emo..al ispada da je tak...:(:(
ali nee..nečem se ja sam tak lako predat depri..ae ljudovi moji najdraži..obečajem da če iduči post biti neki happy..da..da..potrudit čem se jaa..yes
pa et ja vam pišem kad budem u mal boljem raspoloženju..
a to je uskoro!! ja se nadammm!!!!!!!!!
ajme..pa ovaj post je na kraju ispo i veeelik..hmm...
ae ae lolim vas sve & kiss
afkors tnx na komm..smijeh

teško ga je voljeti..a nikome ne reći..teško je pričati o sreći..još teže je ne biti s njim..a tek živjeti s tim..



| - 01:36 - ...set me free.... (17) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.