U životu postoji 5 stvari koje se ne mogu vratiti:


Kamen kad je bačen...
Riječ kad je rečena...
Mogućnost nakon što je izgubljena...
Vrijeme kad je prošlo...
Ljubav ili prijateljstvo za koje se NE BORI!!!




V=ecer je prošla
O=pet ce doci
L=jep je život
I=to ce proci
M=islim da te volim

T=o nije sve
E=vo još jednom





Wherever you go,
whatever you do,
I will be right here waiting for you.
Whatever it takes,
or how my heart breaks,
I will be right here waiting for you.



Look at me and I will smile,
kiss me and I will fly,
turn away and I will cry,
say goodbay and I will die.


Who i am?
Where i am?
Who loves me
and who likes me?

I'm on the star,
I am with love,
I am with you and
you are my


Baby... you and I can make it trought...
Baby please don`t cry,
you better keep your head,
even when the world is hard,
never give up...



Volim YOUR EYES,
zato sto su one VERY NICE.
Malkice LOOK AT ME,
poslije toga DON?‚´T FORGET ME.
Srce mi tik-tak FOR YOU,
because I MISS YOU



Kad je ljubav prava i kad se iskreno voli,
oci nikad ne placu,
dusa nikad ne boli.
A oči su mi pune suza,
dusa mi od bola vene,
jer te iskreno volim,
a TI NISI KRAJ MENE!!







Ovo je zdravica za sve nas ljepe cure u
2008.godini. Za dečke koji su toliko sretni ,
da nas imaju i za gubitnike
koji su nas imali i izgubili
i za one sretne gadove koji če nas tek upoznati
Pošalji ovo svim ljepim curamakoje poznaješ.
Ne prekidaj lanac !!!!**!!!





7 stvari koje NE-MORAŠ napraviti prije 20

Pronači najbolju prijateljicu!


Baciti sve igračke!

Defenirati svoj stil odjevanja

Odlučiti svoje zanimanje!

Podilaziti i ugađati svima!

Putovati svjetom!

Reći "VOLIM TE"!





MALO VISE O MENI:

zovem se......

imam ....godina

zivim........

moja naj grupa REBELDE

moja naj pjevačia SHAKIRA

obožavam roza,crno,plavo,crveno.ljubičastu boju

ne volim puding tortu ..od ćokolade

obožavam pjevati i plesati........

moji hobiji: ,ples,pjevanje,tenis.klavir.kitara........

imam svoju grupu nastupati čemo na olimpijadi ......

bila 1 iz plesa latino hip-hop pop na državnom prventsvu za malđe od 6-15 god

obožavam glumiti .....

ne volim baš učiti !!!!!

ali imam dobre ocjene.....

to je to..

pusa




MISLI ZA ŽIVOT:


1.Volim te ne zbog toga tko si, vec zbog toga tko sam ja kad sam pored tebe
2.Nitko ne zasluzuje tvoje suze, a onaj tko ih zasluzuje, nece te nikad rasplakati
3.Zato sto te netko ne voli onako kako ti zelis, ne znaci da te ne voli cijelim svojim bicem
4.Pravi je prijetelj onaj tko te drzi za ruku i dirne te u srce
5.NAJGORI NACIN DA TI NETKO NEDOSTAJE JE DA SJEDIS PORED NJEGA,A ZNAS DA GA NIKAD NECES IMATI
6.Nikad se nemoj prestati smijesiti, cak ni kad si tuzan, jer mozda se netko zaljubi u tvoj smjesak
7.Na ovom svijetu mozda si samo jedna osoba, no za nekog-TI si citav svijet
8.Ne provodi vrijeme s nekim tko ga ne zeli provoditi s tobom
9.Mozda Bog zeli da upoznas mnogo krivih osoba prije nego sto upoznas onu pravu, kako bi, kad se to desi, mogao biti zahvalan
10.Ne placi kad se nesto zavrsi. Nasmijesi se jer se desilo
11.Uvijek ce biti ljudi koji ce te povrijediti,pa moras nastaviti vjerovati, samo oprezno
12.Postani bolja osoba i budi siguran u to tko si, prije nego sto sretnes nekog novog i ponadas se da on zna tko si ti
13.Ne bori se toliko- najbolje stvari se dogadaju
kad ih ne ocekujes



Život se može razumjeti samo gledajući unatrag, ali se može živjeti gledajući samo naprijed.”


Ima ljudi koji nam govore ali ih mi ne slušamo; ima ljudi koji nas povrijede i ne ostavljaju traga, ali ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem životu i ostave zauvijek trag.”






Ovo je pismo izumila jedna nesretna osoba. I ti ćeš biti nesretan/nesretna ako ovo
pisamce
zanemariš. Zato čitaj od početka do kraja, s razumjevanjem. Ovo je pismo pisano
sretnim perom.
Sretno pero donosi sreću u ljubavi. Sigurno imaš simpatiju. No jer je ta ljubav
obostrana? Ne
znaš? E, pa sretno će ti pero pomoći da otkriješ. Moraš ovo pismo poslati desetorici
ljudi
u roku od sat vremena. Nakon toga pritisneš tipku F12. Doći ćeš na službenu web
stranicu
sretnog pera. Tamo će pisati voli li te tvoja simpatija i jeli on/ona ljubav tvog
života.
Zanemariš li pismo, dogoditi će se velika nesreća. Nesreća o kakvoj ne možeš ni
sanjati.
Nesreća poput one koja se dogodila kreatoru ovog pisma. I još nešto: ako nitko ne
prekine
lanac do kraja kolovoza ove godine, pismo će ući u Guinessovu knjigu rekorda. Molim
te, nemoj
sve pokvariti! Molim te





EVO PAR SLADKIH PJESMICA:


SPAVAJ KAO DA NE
POSTOJI SUTRA,KAO DA
NEMA JUTRA,SPAVAJ
I SNIVAJ SLATKE SNOVE
I SANJAJ
ME NOĆI OVE...



TEŠKO JE BITI NITKO
I NIŠTA U SRCU ONOG TKO
JE TEBI SVE...
ALI ŽIVOT IDE DALJE
I NE PITA
BOLI LI ILI NE...


LJUBAV JE POPUT DUPINA,
ŠTO SE OBASJAN
MJESEČINOM KUPA U
DUBINI TVOJIH OČIJU...
ZATO IH NIKADA NEMOJ
SKLOPITI,JER KAŽU DA
DUPINI UMIRU
U TAMI...



AKO UĐEM U NEBO
PRIJE TEBE,NA SVAKOJ ĆU
ZVIJEZDI NAPISATI IME
TVOJE,TAKO DA I ANĐELI
ZNAJU KAKO SE ZOVEŠ,
JER DEČKO POPUT
TEBE JE NEZAMIJENJIV...


OPROSTI MI TUGO,
JA NE MOGU VIŠE,JER SUZE
SU MOJE KO KAPI KIŠE,
POLJUPCE NJEGOVE SANJAM
NOĆE,TUGO MOJA,SAMO
NJEGA HOĆU...

Kad bih se mogao vratiti u mladost, učinio bih opet sve iste greške, ali malo ranije.”


“Zašto ponavljati stare greške, kad je pred nama još mnogo novih pogrešaka.”

Mnogi ljudi gube male radosti nadajući se velikoj sreći.”



MALE SLADKE PJESME :

love is love
I love my love
my love is you
so I LOVE YOU

by the way
before you go
I want to say
I love you sooo!!!!**



I am thinking about you .......again



You are constantly in my mind....
I think about you everyday......
I think about you everynight.....
Please by my VALETINE!!!!!!!!



You are my star..!!

Brez tebe je sve ništa!!


THRU FRIENDS :

THRU friends
are HARD to find
HARDER to leave and
IMPOSSIBLE to FORGET

U RAJU JE LJEPO ALI U PAKLU JE EKIPA !!!!***



  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

TO JE MOJA NAJ GRUPA REBELDE


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]




rebelde



rebelde


REBELDE


REBELDE




rebelde


rebelde




Rebelde


EVO VAM MALO I SHAKIRE:


Shakira



shakira





shakira


shakira



shakira


Free Music

Free Music



Free Music


EVO VAM I PAR DRUGIH SLIKICA KISSI KISSSI!

RIHANNA



jennifer lopez




olsen


olsen



olsen




rebelde

SIGURNO STE GLEDALI HIGH SCHOOL MUSICAL EVO VAM PAR SLIČICA




hiGh sChool mUsical




high school musical





High School Musical




Image and video hosting by TinyPic





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

SLUŽBENI BLOG REBELDE I SHAKIRA

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Web Counter
Web Counter




ponedjeljak, 31.12.2007.

OPISAT ČU VAM MOJU NAJ GRUPU ALI ONI SU VAM JAKO MALDI IMAJU OKO 20-24 GOD: dečki pozorno slušajte ali i cure nemojte se preplašiti ima i za vas koji komad na spotu pogledajte malo dole gdje piše moja naj grupa dečki i cure napasajte si oči.....

ONI več imaju 20 albuma the beast su ja mislim da več znate jer sam vam rekla ali nema veze ........ONI SU REBELDE upoznali su se sa snimanje rebelde sapunice koja če biti na hrvatskim ekranima vrlo uskoro......ako imate satelitsku gledajte od ponedeljka do petka u 18:55 na a-kanalu to vam je slovenski program koji je super nisam vam rekla od kud sam pa da vam kažem ja sam iz Slovenije ali pričam 5 jezika zato mi oprostite ako malo zeznem....Pa da se vratimo... rebelde se sestavlja od 3 ženskih i 3 muških članova neču vam puno reči jer sam u zadru i nemam vremena.....da se vratim ovi spotovi su od njih malo potržite na mojem blogu pa čete vidjeti gdje vam piše moja naj grupa onda več znate ...da su to oni ..na jednom su samo ženske pjevaju a na drugom svi pa dobro nadam se da sam bila dosta duga tako ,da ču završiti svima kissss... i napasajte si oči sa zgodnima komadima tako i ženske ko i muški ........pusa iz ZADRA



| CoMeNtIrAj (2) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.