ipak sunčano

27.03.2006., ponedjeljak

jedan sunčani dan

Image Hosted by ImageShack.usOve dane kao da dolazim k sebi.niti pišem, niti čitam,niti crtam.bavim se mužem i djecom.
Malo puštam mozak na slobodu i mislim da mi je to baš trebalo.
U subotu smo bili na trkama motora i bilo nam je odlično.stariji sin se sav udubio u motore i odmah zamišljao i komentirao kako će i on voziti motor i šta će sve raditi.kako će ići po zadnjem kolu i kako će se vrtiti i pržiti gume.ja ne želim razmišljat o tome šta govori jer bi me stigla panika.mlađi je biježao,trčao i bacao se po travi.osmijeh mu je bio od uha do uha.
Muž je također uživao gledajući iako je rekao da su mogli biti i bolji a ja sam samo čekala većer kada ćemo se vratiti sami i uživati u Psihomodo popu.
Tako je i bilo samo što je bila zima pa da bimo se ugrijali pili smo ko pumpe,ali nema veze.
Ja se nisam prestajala tresti niti kad me uhvatilo vino pa su mi dali još jednu jaknu koja je bila tako teška da su me boljela ramena cijelo vrijeme dok sam je imala na sebi.
Skakala sam ko luda i pjevala ali nisam stigla dalje od šanka.
I drugi nisu bili bolji od mene zato me i nije bilo briga kako izgledam.
Uglavno bilo je veselo i nadam se da ćemo uskoro to ponoviti.
Na žalost nisam uzela aparat pa vam ne mogu ništa pokazati.je*i ga uvijek nešto zabrljam ali mogla bim vam pokazati pečat na ruci da mi vjerujete ali mi se neda pa kako hoćete.
E da,ako mi ne vjerujete gledajte RTL.snimali su oni umjesto mene samo neznam zašto nisu snimili i mene.drugi put ću im se baciti pred kameru.

- 15:12 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi