pale sam na svijetu!

ponedjeljak, 31.07.2006.

ja ništa ne pišem, nema mi ni traga ni glasa, ništa se ne bunim...dakle, dobro mi je:)
baš sad kad sam se išla logirati, čitam naslove pojedinih postova napisanih u posljednje vrijeme. 2500 km u tjedan dana mislim da je bio jedan od njih...
hm, baš bi mogla sračunati koliko sam ja prešla km u ovom mjesecu...
da, ali prvo bi trebalo sjesti kojih 20-ak minuta, a meni to već mjesec dana ne polazi za rukom:)
čitam coelha intenzivno, prekjučer sam baš ratnika svjetlosti pročitala, u jučer Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala, pišem, volim (svijet, Ga i ga:), putujem i moram reći da sam baš sretna. živim iz dana u dan, more je valovito, the boat is rocky, ali ne marim... u svakom danu pronalazim novo čudo i ne bojim se jer znam da tragam i znam da idem za ispunjenjem svoje sudbine...kad se sve malo primiri, pa i ja, sjest ću i napisati normalan post, sa glavom i repom, a ne ovako. a do tad, sve vas olim i nadam se da uživate u ovim danima sunca.pusa!

31.07.2006. u 16:16 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Letimični pregled mog unutarnjeg stanja. Nade, strahovi, moje suze i moji osmijesi... Jedino mjesto na kojem mogu pokazati sve svoje emocije bez straha... teško je osjećati tako puno, a znati da ne smiješ pokazati gotovo ništa...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
url urla ne kužim se ja u ništa, aaaaa neka mi netko pomogne........

vlat i ja

Tko si ti, mala vlati, tko sam ja?
Zašto ti, mala vlati, zašto ja?
promijenimo se, mala vlati, ja i ti,
budi ti, mala vlati, što sam ja,
da te pitam, mala vlati, tko si ti,
što mi radiš u tom polju, vlati, ti,
i što sam ti, mala vlati, tko si ja?

Vesna Krmpotić

preporuke

Viktor Ivančić - BILJEŽNICA ROBIJA K.
Tihomir Mraović - PRONAĐENO IZGUBLJENI RAJ, VRIJEME LJUBAVI
Marlo Morgan - TIHI ZOV AUSTRALIJE