io ti riscaldero https://blog.dnevnik.hr/iotiriscaldero

subota, 04.04.2009.

...nek ti bude ljubav sva...

Možda je samo stvar u cigareti i dimu kojeg upija noć…
Morao je izići. Gušila su ga lica svih onih ljudi u prostoriji. Nije ju vidio već dosta dugo. Čak je i zaboravio njezin lik koji se poput u magli prosuo nad njegovim sjećanjima ostavljajući za sobom neki čudan osjećaj. Osjećaj razapetosti i izgubljenosti?… ljubav?, čežnja?, bol?, ili nešto drugo?. I nije ju očekivao večeras. Nije ju očekivao uopće. Niti to da će na takav način ući u njegov život poput neke razarajuće sile. Nije očekivao da će se boriti sa samim sobom i gorjeti iznutra.
Zašto sada? Sad kad je sretan? Sad kad ima nju. A ona? Nije niti shvatila kako gleda u poznato lice djevojke iz prošlosti koja čini se ne prestaje. Zašto baš ove večeri? Sada kada je namjeravao plesati… i to sada, kada je potpuno promijenio ono što je prije bio…

Danas, kada se spremao na tuširanje nije očekivao ovo…
Ali opet, dan je započeo drugačije, možda je to trebala biti naznaka za novo-staru promjenu. Novo iskušenje u obliku prošlosti koju treba što prije zaboraviti i pustiti ju da bude ono što ona zapravo i jest- PROŠLOST…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Osjetiš li bol kad kažem da te ne volim.
Sto put riječi lažu kriju istinu od svih.
Osjetiš li bol kad prošlost vrijeme zamagli,
nekom dugom ruku daješ ko da nikad nismo bili

Mi,o mi,o mi duše pune ljubavi
mi,o mi negdje izvan nekog svijetlog puta mi...

Osjetiš li bol kad samu prekrije te noć.
Pitaš li se što sad slijedi dal' će netko doć.
Osjetiš li bol kad hladne kiše padaju.
Ovde pored tvojih stakla kao kazne sad iz pakla

Mi, o mi duše pune ljubavi...


...pitam se što si osjetio kad si me nakon toliko vremena ugledao....i osjetiš li me još tu...

04.04.2009. u 20:41 • 26 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ono što je bilo i ono što sad jest

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr