< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o blogu

my love...
my life....
my friends...
and everything i love, like and enjoy doing....


RockYou FunNote - Get Your Own


my msn:

maya2860@hotmail.com

Riješi test da vidim kolko znas o meni!




linkici od blogeka koje gjedam:


moja mala
Norica
Martina
mali Jax :)
vejiki Jax :)
Vjekica
Marin
Monika
Vjera
Dora osim ak ne zatvori blog :(
Ana
Tena a.k.a marsovka =)

ovolko vas se do sad usudilo doc na ovaj blog:


Free Website Counter
Free Website Counter



Me, Myself and I:




opis moje malenkosti:

ime: maya
prezime: ko zna zna, ko ne zna neće ni saznat
grad: zgb
škola: X.
razred:1.

volim: svašta! KLIZANJE, dečke, frendove i frendice, engleski, muziku, filmove, školu (al samo zato jer je super ekipa i nikad nije dosadno, da nebi bilo....), izlaske, McDonald's, hranu, kompjuter moj mali, brbljat, zajebavat ljude (brata pogotovo), svemirce, duhove, sve čudno, ponekad mir, al najčešće zabavu, smijat se, TZK, trčat (i atletiku općenito-pogotovo skok u vis i motku- moje disc.), plivanje, gimnastiku,
pjevanje, životinjice, spavat i izležavat se, plesat, to kaj sam plavuša!! ....

ne volim: učiti, kad mi je dosadno, bit u bedu, plakat (iako je to ponekd korisno ), gužvu u tramvaju, dosadne i dvolične ljude, laži (osim kad nisu jako potrebne), idiote, hodat po mraku, hodat sama i takve stvari kojih me strah, kad me netko ogovara, umjesto da mi to šta misli kaže u facu, iako se večina ljudi to ne usudi (al ja nisam večina, pa ja kažem sve, dobro, ne baš sve, al večinu smijeh), kašnjenje!, kad sam bolesna- a to je često, smišljat gluposti koje ću napisat na ovaj blog..

slušam: sve strano... hip hop, pop, rap, r&b, rock, svašta
ne slušam: cajke i teške narodnjake

naj predmeti u školi
: engleski!!!, TZK, glazbeni, likovna (mogu spavat dok je mrak u učioni ), kemiju- iako imam 3, informatiku, hrvatski, povijest....
najgori predmeti: matematika, biologija, geografija, fizika je negdje između, al ju recimo volim; latinski mrzim!!!!!
naj frendice: Tena (of kors), Lejla, Valentina, Lucia, Katarine, Ive, Kristina, Martina, Barbara, Julia, Dora
naj frendovi: Sudić, Štef, Vjeko , Grigor,Deni, Leon, Domagoj, Hrvoje i svi ostali dečeci s klizanja party...

love life : ukratko: nema ga...cerek razlog: ak te zanima pogledaj prvi post....

slikice

Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



myspace layout

myspace layout



Images for your blog

Images for your blog



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace


poznato???

MySpace

MySpace

nedjelja, 15.04.2007.

hellloooouuu

bilo bi vrijeme da ja napisem novi post napokon
vratili smo se nocas iz gardalanda i bilo je predobrooooo
pisat cu ko natuknice da bude lakse:


isli smo s 1.i razz
oni su zakon
imali smo bus na 2 kata
vodic hoda ko patkica i ima cudne cvikse
rasku nismo bas ni vidli tih 2 dana
tjerali su nas u veronu i padovu

padova

vale i ja smo se ko prave plavuse pokusale snac i nac mek donalc.... prosle smo grad 4 puta, pitale pol ljudi koje smo sreli (naravno sve sami talijani) i na kraju oko 12 dosle do meka al smo vec u 12:30 tzrebale bit kod busa koji je udaljen 40 min hoda.... pa smo pocele trcat i stigle na vrijeme nekim cudom.....

verona

u veroni smo najvise bile s vjekom i bilo je predobro.... najbolji su bili crnci!!!! hahahaha na svkom cosku se deru: san glases, san glases, baj, baj, gud prajs, aj lav ju!, vot's jor nejm? aj lav ju!!! hau mač du ju ofer? nou, tu les, tri euros hahahahahhaha ludi totalno!!! ponovo u mek donalc....

navecer

dosli napokon u hotel.... bio je prosjecan al nismo ni obracali paznju bas na to... prvo kad smo se malo smjestili smo vale, mia i ja otisle na kupanje u vanjski bazen koji je bio leden uazsnooooo... to potvrduje i to da su se osim nas kupala samo jos 2 decka od nas 50 :)
nakon vecere smo imali izlaz do 12, al nismo to bas iskoristili.... setali smo se po gradu malo, al nema se tamo bas sta radit... pa smo se vratili u sobe i zajebavali se! vajdic se napio i to jako pa je bljuvo i tak (raska je to naravno saznala) svi su se nekak podjelili po sobama kak im je najvise odgovaralo.... nas 3 (mia, vale & ja) smo bile s ljudima iz i razz (muskima naravno) i htjele smo s njima spavat u sobi, al nije bas bilo mjesta pa smo otisle u svoju. ja sam prva zaspala jer jedina nisam u busu spavala (to je bilo oko 2) oni su jos malo setali, skakali po mom krevetu, pol ljudi mi je bilo u sobi i ujurto mi reklo da sam il slatko spavala il da sam izgledala ko zombi.... ovisi :)

ujutro

sam otkila da je s nama u sobi spavao nuri (decko iz 1.i) da je vale gledala gole ljude koji trce maraton XD i takve gluposti..... popapali smo dorucak i otisli u gardaland

gardaland

najvaznije je da (kolko znam) nitko nije nakon niceg povraco, svima je bilo predobro i jako mi je zao kaj nisam otisla na blu tornado... bile smo skoro na svemu ostalom i nije nam bilo dosta tih 7 sati kolko smo imali za zajebanciju :(


u busu je naravno bilo savrseno.... i ako ikad sjednete pored ili blizu vjeke, zapamtite sljedece: kad se pocne derat "SEJFTI, SEJFTI!!!!" to znaci da ce prdnut.... sto nije bas neki dozivljaj.... strasnije je i od slobodnog pada XD


malo sam predugi post napisala pa bi to bilo to, necu vas vise mucit :) ak vas jos nesto zanima pitajte u komentarima :))))

kisssach



| komentari (42) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.