< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o blogu

my love...
my life....
my friends...
and everything i love, like and enjoy doing....


RockYou FunNote - Get Your Own


my msn:

maya2860@hotmail.com

Riješi test da vidim kolko znas o meni!




linkici od blogeka koje gjedam:


moja mala
Norica
Martina
mali Jax :)
vejiki Jax :)
Vjekica
Marin
Monika
Vjera
Dora osim ak ne zatvori blog :(
Ana
Tena a.k.a marsovka =)

ovolko vas se do sad usudilo doc na ovaj blog:


Free Website Counter
Free Website Counter



Me, Myself and I:




opis moje malenkosti:

ime: maya
prezime: ko zna zna, ko ne zna neće ni saznat
grad: zgb
škola: X.
razred:1.

volim: svašta! KLIZANJE, dečke, frendove i frendice, engleski, muziku, filmove, školu (al samo zato jer je super ekipa i nikad nije dosadno, da nebi bilo....), izlaske, McDonald's, hranu, kompjuter moj mali, brbljat, zajebavat ljude (brata pogotovo), svemirce, duhove, sve čudno, ponekad mir, al najčešće zabavu, smijat se, TZK, trčat (i atletiku općenito-pogotovo skok u vis i motku- moje disc.), plivanje, gimnastiku,
pjevanje, životinjice, spavat i izležavat se, plesat, to kaj sam plavuša!! ....

ne volim: učiti, kad mi je dosadno, bit u bedu, plakat (iako je to ponekd korisno ), gužvu u tramvaju, dosadne i dvolične ljude, laži (osim kad nisu jako potrebne), idiote, hodat po mraku, hodat sama i takve stvari kojih me strah, kad me netko ogovara, umjesto da mi to šta misli kaže u facu, iako se večina ljudi to ne usudi (al ja nisam večina, pa ja kažem sve, dobro, ne baš sve, al večinu smijeh), kašnjenje!, kad sam bolesna- a to je često, smišljat gluposti koje ću napisat na ovaj blog..

slušam: sve strano... hip hop, pop, rap, r&b, rock, svašta
ne slušam: cajke i teške narodnjake

naj predmeti u školi
: engleski!!!, TZK, glazbeni, likovna (mogu spavat dok je mrak u učioni ), kemiju- iako imam 3, informatiku, hrvatski, povijest....
najgori predmeti: matematika, biologija, geografija, fizika je negdje između, al ju recimo volim; latinski mrzim!!!!!
naj frendice: Tena (of kors), Lejla, Valentina, Lucia, Katarine, Ive, Kristina, Martina, Barbara, Julia, Dora
naj frendovi: Sudić, Štef, Vjeko , Grigor,Deni, Leon, Domagoj, Hrvoje i svi ostali dečeci s klizanja party...

love life : ukratko: nema ga...cerek razlog: ak te zanima pogledaj prvi post....

slikice

Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



myspace layout

myspace layout



Images for your blog

Images for your blog



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace


poznato???

MySpace

MySpace

utorak, 13.03.2007.

UPPSSS....

ko bi reko da je tolko proslo od zadnjeg posta....
punooo prebrzo mi vrijeme prolazi
nikad ne znam koji je dan a di bi tek znala datum...
piiiih
jos k tome sam prehappy zbog gardalanda..... weeeee
jos samo 1 mjesec pa idemo!!!!

dns je bio savrsen dan.... osim kaj sam zbog svog dragog lukice sjebala koljeno (ko bi reko da ima tak tvrdu nogu rolleyes)
neka zenska je pratila mene i ineka (ne znam dal si skuzio).... uzas... prvo je kod cibone usla i stala pored mene i gledala u mene pa u ineka i na kraju u zvoneka (koji je bio na kraju tramvaja jer smo htjeli otic bez njega dead)
onda smo na iducoj (kodf zagrepcanke) izasli i otisli na stanicu prema zitnjaku. zena je isto izasla
mi na tramvaj,. zena polako za nama
neki bolesni deda kaze ineku: kak bi tebi bilo da djevojka kaze: gotov si kurac dead wot eva....
i uglavnom, zena za nama opet.. mene vec strah.... no
mi van iz tramvaja i sjednemo na iducoj stanici u 5icu ko da idemo napokon prema doma
i u taj tramvaj i zena i sjedne pored nas.... eek
ok, ja si mislim da je to normalno, da mi se pricinjava....
vozimo se, zajebavamo, nis ne kuzimo.....
ja odjednom kazem da moram van, izjurim a zena se brzo digne i izade na toj stanici....
i sad sam ja vec vani s njom i nemam pojima kaj hoce, zasto je tam pa ju pustim da ode, kakti cekam da auti produ rolleyes

prede cestu i ode.....

eekeekrolleyesludludbang

ukratko, umrla sam od straha zalivenblabla


i moram jos napomenut da je bluetooth jako koristan.... sad imam puuunnnoooo slikica i filmeka (na nekima imam i arturadead)
bas slatko...

i, da, sorry na noktima wink nadam se da se vise ne vidi

i za kraj, moja inteligentna izjava:

NIJE BITAN CILJ, BITNO JE ODREDISTE deaddeaddeadgreedygreedygreedypartysmijeh

KISSSS mah



| komentari (109) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.