petak, 18.08.2006.

Evo me doma....

Mjesec i nes malo na moru, pa tko moze nesto bolje pozelit smijeh
makar nitko ne pita ali bilo je preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dobro
najbolje do sada ljeto, vidim da sto sam starija da mi je sve bolje... Upoznala super ljude, bas onako iskreno simpaticni svi od reda, naravno nasi i to jos tamo domaci di sam bila, i jos mi se posrecilo da dolaze svi cesto u zagreb tako da nece bit poznastvo samo za pre ljeta.. I ne, nisu samo muski u tim poznanstvima wink ali dobra vecina je hehehe pa mora cura jedna dobro uzivat na odmoru.. A i dobro sam se pripremila za ovaj mjesec dana, prvo sam solo bila jedno 2 tjedna da skupim energiju a onda je doslo jedno pojacanje i sa tim sam pojacanjem uzivala bolje nego itko na Zrcu ili di god i to u mjestu di je ponuda nocnog zivota svedena na plaza i cuga ili kafic 1. pa 2. party Ali naravno iza svega stoji to sto sam se vratila sa grloboljom i temperaturom i to sta sam zadnje dvije noci pila sokic ( i to topli) i coldrex hehehe ali i tako se moze veselit u to sam se uvijerila.. Sve u svemu, imala sam i odmor od zivota u gradu a i dobar provod i po to sam i isla i cekala duuuugo.
I sada sam natrag, lijecim se, imam pravo jos malo uzivati i malo istrebljivati da me maze dok kasljem i sve me boli a nakon toga, prepricavat dozivljalje ljudima kojih je nazalost sve vise i vise koji jedva mogu 3 dana na more i kasnije natrag na zivciranje i proklinjat asfalt i guzve i sve sto ide uz to...
I sada idem slat mailove, sms-ove, pozive... naravno dugo se sa ljudima nisam cula pa ljudi... do daljnjega...

| 22:00 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>