nedjelja, 09.07.2006.

Za osmijeh

Kako je dobro kad ne kompliciramo zivot, kada nas vesele male stvari. Sta nije dobar feeling kada vam uljepsa dan kad nadete extra 10 kuna ili kad nadete nesto sto ste trazili tjednima :) Mene uvijek takve sitnice razvesele. Najvise samo tudi osmijeh, poziv, pjesma, ili kad znam da sam nekome ja bar mrvicu usrecila dan.. Kad se bolje razmisli tolko se toga uzme zdravo za gotovo da je to bas grozno.. kolko puta nit ne kuzimo kolko bi bilo lose da nema nekih stavri.. pa zamislimo malo da nema muzike eek ja neznam sta bi, meni je muzika velik faktor, sta god da radim ako mogu uz muziku SUPER! idem do ducana, slusalice u usi, u park sa psima isto.. naci se sa nekim isto tako...naravno ja sam jos malo iza u modernom slusanju muzike pa jos je sve na cd-u... pa hajde mogli bi mi neki fond za mp3 player wink Mene recimo jako usreci kad dobijem neku pijesmu koju si dugo zelim, ili kad napkon nadem tu pjesmu na netu jer sam se napkon sjetila bar par rijeci da mogu nes naci.. i onda imam osmijej od uha do uha ovoooooooooooooooooooooooolki smijeh
Ja se nadam da cu duze zivit i da je ona teza tocna da tko se pune smije, duze zivi.. to bi bilo bas super, jer je obozvama smijat svemu i svacemu a dode mi i pre cesto da se smijem drugima, ne nista zlobno nego onako uz komentiranje na cesti itako :) ma to je sve da ja duze zivim hehehehe
Zato ljudi, samo naprijed veselite se najmanji sitnicama...Treba imat taj djeciji duh i ne skrivat ga.. djeca su sa razlogom tako nasmijana i nikada nije bilo namjenjeno da se prestane tako ponasat i da sve bude extra i previse ozbiljno..

| 23:48 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>