Venice queen...

ponedjeljak, 25.04.2005.

nema naslova...

moj dnevnik će popizdit kad sazna da sam ga izdala......i da sada pisem na kompu.....pada kiša i fjaka me sjest i učit. Kad pada kiša odjebem fax po kratkom postupku!o snijegu da i ne govorim!sinoć sam gledala film "closer" po 3 put!(a uvijek sam sestru zajebavala kad bi iznova gledala filmove...). Ma film mi je super i ne mogu si pomoći....prepun je emocija i uvijek mi zapetlja ionako spetljane misli...the power of tri točke...prijateljica mi svako 3-4 dana šalje sms-ove s Malte,slova redovito izmješana,promješana,"shejkovana" što upućuje na alkohol i sve ljepote vezane uz njega. A kad bi je ja nagovarala da se zapijemo - ništa - Malta čini čuda!i tako ja čitam njene pijane sms-ove dok trulim u domu nad knjigom iz povijesti...ma doći će i moje vrijeme...Sestra otišla doma pa sam sama u sobi - ali nemam fakera da me posjeti i da mi daaaaaa! Pijem pills, imam empty room - a nemam frajera!!!!koja luzerica......uvijek nešto fali?!!!???
zar ne?

- 16:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>