Image Hosted by ImageShack.us LJudi. - Don't drink and drive, smoke and fly!! - Blog.hr

Don't drink and drive, smoke and fly!!

07.12.2006., četvrtak

LJudi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovako, što želim reći.
Ja vam sviram klavir (i gitaru, al to sad nije bitno). 6. sam osnovne glazbene.
Zapravo mi je to baš doro sad kad znam svirat one STVARNO dobre stvari (ima ih)
Od 1. do 4. osnovne sam imala neku glupu babetinu ružnu pokvarenu profesoricu (ak se to tako može nazvat).blabla(e, baš tako je izgledala...:o))
U 5. me razredu, niame, izbacila (tobože ima previše učenika pa me stavila kod druge).
A te nije bilo jer je na porodilskom da je došla neka njena zamjena.

Ljudi moji, kad sam ja nju vidla, e, odma sam zala da če mi bit super. Počela sam volit svirat, a ženska je stvarno najkool!! tražila sam, nema ni jedne njene slike, al ono...NAJJAČA!
daaaaaaaaaa......
najkool
dada
jest.
:o)

Dođem ja u srijedu na sat. Ona mi veli da sljedeći tjedan nam klavir, a preksljedeći tjedan dolazi ona koja mi je zapravo trebala bit...
Baš mi je žao..................................
Svi koji su ju ikad vidjeli rekli su da je onda stvarno najbolja...e.
da.
Ko zna kakva će sad bit ova...
Mislim da je to sve.
Veeeeelika pufa.
Posebno njoj.
Puffetina.
Pozdraf.
Ljubim
vas.
:o)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(btw, slika se zove So hard to let go...)

vaša Hella

<< Arhiva >>