< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje će te pročitati nove događaje iz mog nekad sretnog,nesretnog, nekad ludog i kompliciranog života...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!

O meni...

Ime:Ivana
Kvart:Trešnjevka cool
-volim sve slatko i nezdravo za jesti njami
-PLESScool
-provocirati ljude(hehenaughty,najvise seku...)
-volim zapravo sve zlocesto... naughty
-ne volim ne iskrene ljude
Slušam sve...osim narodnjakanono

Lude i bolesne stvari...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

petak, 06.04.2007.

PRAZNICIII

Ah konačno i to...10 dana odmaranja i uživancije...smijehnut
Nemam neke baš određene planove,ali jedno je sigurno BIT ĆE LUDO!!!!!!Sutra idem kod bake i super sestričnih...Kad se vratim (najvjerovatnije u pon)s Ivonom ću se zajebavati u Zg-u!!!!!!partysmokinthumbup
Toliko o mojim planovima..........
Danas sam se jedva probudila nisam se uopće naspavala no...Naravno za sve je kriva moja bolesna sestra koja se sinoć dop. s ljudima do pola 2.Nonstop se neš cerekala i lupala po tipkovnici.....aaaaaa!!!!!Koji bolesni debil...issss!Na praznicima sam a nemrem se pošteno naspavati..Toj curi treba jedna dobra šamarela!!!!Vidjet ćemo tko će se zadnji smijati....hahahahahahahahahahahaha!!!!!smijehsmijehsmijeh
Dok ja kujem planove protiv sisterke vi mi se lijepo odmorite i uživaj te na praznicima!!!!!!mahwavemahwave
Kisskiss

|Komentiraj 14| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.