< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje će te pročitati nove događaje iz mog nekad sretnog,nesretnog, nekad ludog i kompliciranog života...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!

O meni...

Ime:Ivana
Kvart:Trešnjevka cool
-volim sve slatko i nezdravo za jesti njami
-PLESScool
-provocirati ljude(hehenaughty,najvise seku...)
-volim zapravo sve zlocesto... naughty
-ne volim ne iskrene ljude
Slušam sve...osim narodnjakanono

Lude i bolesne stvari...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 04.03.2007.

BEHIND ME

Behind the silant,behind my heart,
behind mz mind,deep in the dark.
Behind myself,out of world,
out of time,to survive.

I'm goast,trapt in sky,
I can't go back,
I can't fight,
I'm not a friend, anymore.

I run away in the snow,
to freaz myself,
to kill my soul.

Behing me,it' a different world,
Behind my soul,it's a different space,
Behind me,I don't exist,
I'm a goast.

I don't know,who am I,
Out myself. in the sky,
I left my friends,
I left my world,
I travel far, in the space.

Behing me,it' a different world,
Behind my soul,it's a different space,
Behind me,I don't exist,
I'm a goast.

When is dark, in my room,
I think about,
the other world,
the world,where i lost myself
the world, where I lost my friends.

Lost myself.

|Komentiraj 20| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.