<body> <body>

<$Xanga_Date$>

<$Xanga_Posts$>


Y




Joooj, kak je danas bilo...ZAKON - ...zaljubljena curica... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 06.03.2008.

Joooj, kak je danas bilo...ZAKON

ovak...prvo su ujutro kod mene bile klara i ruža...delale smo nekakav plakat za engleski...ruža je ošla oko 12, a klara je ostala do škole...klara i ja smo se s ružom dogovorile da ćemo doć po nju prije škole...al nismo...ona je išla sa vanjom do škole...i onda kad je došla do nas smo glumatale da ju ne čujemo...pa se sad funji na nas...JEEEEEEEEEEEEE...to smo i štele...imali smo 1. prirodu...pisali smo neka bića morskog dna...i riješavali radnu...onda glazbeni...profa mi je dala da sjedim s klarom, a inače sjedim s poljakom i frankom...oni su inače super, ali mi je klara ipak BFFL...sa domijem, poljakom, andrijom,dorom i klarom sam se družila cijeli dan...lovro je bio bolestan...prekjučer mu je u školi bilo nekaj loše...a mi ekipa smo se zezali, slušali muziku, tračali, tukli se-hehe,igrali sve i svašta...a onda TEHNIČKI...to smo se dora, klara i ja zajebavale, totalno smo RASPIZDILE vanju i ružicu...ja vanji nisam dala njen komp, a ružicu smo stalno zajebavale-PATKICA...to joj najviše ide na živce...onda smo išli doma...meni je došao tata...e, ali nekaj fakat ludo se desilo dok sam išla iz škole...vraćam se ja sad iz škole, i tam pred crkvom su bili tustić, josip i još neki osmaši...p.s. TUSTIĆ JE PREEEEEZGODAN...sad ja prolazim i viče ti josip tustiću- vidi ovu malu, tusta baš je za tebe i on onak pokaže na mene, ja prolazim i onak lupkam po stupićima s rukom, a ovaj josip veli- vidi kako dira ove stupiće,i sad ti oni tustića počeli na mene gurat kao da mi se ide upucavat, al ja pređem cestu...i ovi vikali da se vratim...a ja odem...joooj...baš sam glupa...trebala sam ostat...shit happends...i tako sam došla doma...i sad pišem post...spremila sam sobu...i to je to....
VELKA PUSSLA SVIMA VAMA, btw. možda ovaj blog kažem još nekima...pa neće bit više tajan...MOŽDA...

06.03.2008. u 20:07 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design by Purple heart

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

Zovu me- Kika, Kicha, Kik...al se ja baš ne odazivam često...
Navodno me 4.10.1994. donijela roda u kamin...samo ne kužim kak se nisam zapalila...
Moje štovano mjesto rođenja je Zagreb, Maximir...
hobiji su mi rolanje i odbojka...
imam dvije najbolje frendice...Klaru-moju sestričnu, i Klaru iz mog razreda
i dva najbolja frenda...lovru i andriju
VOLIM: svoje frendice, sladoled, zezanje, rolanje, dečke-najviše volim jednog posebnog...
NE VOLIM: umišljene i dvolične ljude, profače, žutu boju...

Blogovi koje čitam

The Klara
Hip Hop Queen
Rosegirl
Luda cura
Moj blog sa dizajnima

Slikice






Antonija Šola - Vo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more