<body> <body>

<$Xanga_Date$>

<$Xanga_Posts$>


Y




Eto mene nakon dugo nejavljanja... - ...zaljubljena curica... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 29.02.2008.

Eto mene nakon dugo nejavljanja...

KRK- BFFL

Alo ljudi...evo meeeeee...došla ja sa novim vijestima...
Klara i ja smo se pomirile...jeeeeee....ali se sad družimo i sa Ružicom...mi smo 3 naj naj frendice.....
Danas smo našle jedno super mjesto za skrovište....jupiiii.....btw. zovemo se KRK- Kika, Ruža, Klara...heh...
Danas smo malo sređivale to mjesto, a bumo još prije zbora...
Dobila sam 3 iz testa pov...danas smo svi skoro pobrali jedinice iz hrvatskog...cijeli r...jer smo pisali nekakav kao...test...o velikim slovima...imali smo 23 pogreške...al neki i više...a teksta je bilo fakat malo...joooj...i tak...danas moram na zbor ići...joooj tak mi se neda...rađe bi ja vani radila ono skrovište...ajme...ok...niš vam više nemam za reč...pussla velka od Kiche...

29.02.2008. u 14:19 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design by Purple heart

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

Zovu me- Kika, Kicha, Kik...al se ja baš ne odazivam često...
Navodno me 4.10.1994. donijela roda u kamin...samo ne kužim kak se nisam zapalila...
Moje štovano mjesto rođenja je Zagreb, Maximir...
hobiji su mi rolanje i odbojka...
imam dvije najbolje frendice...Klaru-moju sestričnu, i Klaru iz mog razreda
i dva najbolja frenda...lovru i andriju
VOLIM: svoje frendice, sladoled, zezanje, rolanje, dečke-najviše volim jednog posebnog...
NE VOLIM: umišljene i dvolične ljude, profače, žutu boju...

Blogovi koje čitam

The Klara
Hip Hop Queen
Rosegirl
Luda cura
Moj blog sa dizajnima

Slikice






Antonija Šola - Vo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more