<body> <body>

<$Xanga_Date$>

<$Xanga_Posts$>


Y




Malo rolanja...o ljubavi... - ...zaljubljena curica... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 18.02.2008.

Malo rolanja...o ljubavi...

Danas ujutro sam se probudila oko 6...bilo mi je dosadno pa sam se išla rolat...sama...i vidjela sam ga...šetao je svog psa...kako je bio sladak...dečka u kojeg sam zaljubljena...i malo sam razmišljala...neznam što bi da mi se nešto dogodi...mislim od života imam...pa...sranje...tak da sam odlučila biti malo bolja prema svima...možda njega pitat za hodanje...možda...još nisam sigurna...i tako...vratila sam se doma oko 8...pa sam doručkovala...kasnije smo išli na jarun...moja mama, seka i ja....tam smo se rolali...fakat mi se nije išlo...htjela sam ostat doma...ali mi stara nije dala...pa se nafunjila jel mi se nije dalo rolat...1m...jer mi je to premalo...pa nemoram ja uvijek radit sve kak ona oće...onda smo kasnije išli doma...pa u merkator...tam smo sreli tatu...malo smo pričali...pa se opet nafunjila na mene, nije važno zašto...i sad sam doma...ova se dere baki kak sam glupa, kak sam govno od djeteta...joooj ide mi na živce...za 10 min. idem kod tate prespavat...jedva čekam...i cijelo vrijeme razmišljam o tom dečku...previše sam zaljubljena...jooj, neznam što bih da ga nema...ma ja nisam zaljubljena...ja ga volim...mislim, znamo se već dvije godine...puno smo prošli....ajde to je to...velka pussla od Kiche

18.02.2008. u 12:12 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design by Purple heart

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

Zovu me- Kika, Kicha, Kik...al se ja baš ne odazivam često...
Navodno me 4.10.1994. donijela roda u kamin...samo ne kužim kak se nisam zapalila...
Moje štovano mjesto rođenja je Zagreb, Maximir...
hobiji su mi rolanje i odbojka...
imam dvije najbolje frendice...Klaru-moju sestričnu, i Klaru iz mog razreda
i dva najbolja frenda...lovru i andriju
VOLIM: svoje frendice, sladoled, zezanje, rolanje, dečke-najviše volim jednog posebnog...
NE VOLIM: umišljene i dvolične ljude, profače, žutu boju...

Blogovi koje čitam

The Klara
Hip Hop Queen
Rosegirl
Luda cura
Moj blog sa dizajnima

Slikice






Antonija Šola - Vo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more