srijeda, 12.12.2007.

Antivirus uredjaj za ljudsko tijelo

Osjecam se bolesno. Ne znam jel imam il nemam temperaturu, mjerim temperaturu 20 puta dnevno, i ono, vecinu vremena je 36.4, al kad dodje vecer onda ode na 37.1, pa onda nest pojedem i spusti se na 36.4. Nisam pametan i ne znam dal imam il nemam temperaturu, ali da, osjecam da se protiv neceg borim. :) Valjda nekakav virus il neka takva bestija.

Moj stav prema tim bestijama je da se ne mogu razbolit ako to ne zelim, pogotovo ne od neceg sto ne vidim. Dapace, po meni, sve ide od psihe bolesnika. Naime, u mom dosadasnjem bolesnickom iskustvu - 3 narance odjednom i jedno preznojavanje rjesava sve probleme sa bolestima. lud Ako ja smatram da nisam bolestan, onda nisam bolestan, mogu imat najvecu temperaturu, ali ako sebe uvjerim da mi nije nista i da cu to ubit prije nego se rasiri, to obicno i pali. Zadnji put sam bio bolestan nesto prosle godine i proslo u jedan dan. Inace, bolestan sam jednom u par godina (izrazito bezveze kad ste radni narod, pa ne mozete na bolovanje). no

Nego, idemo mi na ideju... Nesto mi je dakle palo na pamet. Uredjaj poput uredjaja za dijalizu, samo sto ovaj zapravo filtrira viruse. Krv iz naseg tijela odlazi u takav uredjaj, u njemu se na neki odredjeni nacin ubijaju virusi (zagrijavanje, kemijski procesi, filtar cestica) i prociscena krv se vraca natrag u tijelo. S obzirom da je sada u novoj krvi manji broj virusa, tijelo se lakse moze obraniti od tih bestija.

A mozda sam ja samo zaboravio biologiju pa brijem gluposti... smokin

- 02:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner