utorak, 06.11.2007.

Instant messenger sa minimalnom podrskom za crtanje

Danas mi je palo na pamet par stvari, ali o tome drugom prilikom, ovo je nesto sto mi je davno palo na pamet jer mi je jednostavno POTREBNO!

I to vrlo cesto cesto potrebno!


Izricito tvrdim da su svi instant messengeri manjkavi po jednom pitanju - pitanje prijenosa crteza! Malih, jednostavnih, crno-bijelih crteza.

Zamislite ICQ ili MSN (bazirat cu se na ICQ posto ga svakodnevno koristim) koji ima integriranu podrsku za crtanje. Ako nekome pozelite objasniti kako izgleda nesto sto ste zamislili ili mu jednostavno nacrtati kako otprilike izgleda vasa soba, to mozete napraviti unutar vaseg ICQ prozora. Samo treba skicirati i lupiti enter i to je to.

Jednostavno, dalo bi se preuzeti kontrole iz Painta i poboljsati ICQ protokol tako da ovakve slike prenosi na neki poseban nacin (mozda kao neke metafajlove il nesto slicno, nije uopce bitno, nesto se da izmisliti).


Evo, ovako bi to otprilike izgledalo:



I sad samo stisnem enter i kolega dobije skicu koju sam mu nacrtao. Bez da sam mu morao puno pisati i gubiti 25 minuta na objasnjavanje kako izgleda tlocrt sobe, ili da sam morao slati fajl (cesto je problem poslati fajl ukoliko sam iza firewalla koji nema otvorene portove).

Sad, sam princip komunikacije bi se sveo na sljedece:

- kombinacija teksta i grafike
- tekst se prenosi kao i do sada
- grafika se prenosi na temelju 'metafajlova' - fajlovi koji nigdje ne postoje, ali se mogu 'izluciti' iz konverzacije i pohraniti ma disk

Iz svega ovdje prikazanog, mislim da bi stvarno najjednostavnije rjesenje bilo - HTML. sretan Dakle, history od ICQa bi zapravo bio skomprimirani HTML fajl sa slikama integriranima u sebe.

Dalje od ovoga mislim da nije potrebno ici, iako ovakav nacin IM komunikacije omogucava i integraciju zvucnih i video zapisa u pisani dio komunikacije.

MSN, Skype i ostali koji imaju podrsku za multimedia streaming imaju to rijeseno tako da video stream ide sa strane, a da tekst ide zasebno. Ovo sto bih ja zelio vidjeti je sve zajedno objedinjeno i OBAVEZNO - integracija kontrola za crtanje! sretan

S obzirom na ocito povecanje bandwidtha i snage racunala u posljednje vrijeme, smatram da je ovo sljedeci korak prema novoj generaciji instant messengera. Trebalo bi iskoristiti blagodati novih tehnologija. rolleyes

- 02:04 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner