četvrtak, 01.11.2007.

Ukrasimo nase prijevozno sredstvo

Setao tako ja jednom po bespucima Zagreba, i ugledao jedan novi Volvo C30. I pogledao sam kako izgleda iznutra... I jedino sto mi je kroz glavu proletilo je bilo - FUJ! Mislim, pa pogledajte ovo:



Sivila ko da je jesenski dan. Tko god vozio ovakav auto bi jednostavno MORAO postati deprimiran. A i opcenito gledano, sve te sive unutrasnjosti, toliko dosadno, monotono...

Pitao sam mnoge ljude kako im se cini ovo sto sam zelio ovdje pokazati i mnogi su rekli da im se svidja, a drugi su pak rekli da im se cini da bi im to odvlacilo paznju. Svako svoje, mislim si ja, meni bi odgovaralo da mi unutrasnjost auta nije toliko dosadna. A na kraju krajeva, sa pojavom veselih auta poput C3 Pluriela, Smarta, Renault Twinga, Nissan PIVO, mislim da bi ovakva unutrasnjost jednostavno postala UVJET! :)

A ovo bi bio moj prijedlog kako bi unutrasnjost trebala izgledati. Slike je izradio kolega (kontakt na mejl).





Za mlade, mislim da je ovo dusu dalo. :)

- 14:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner