LiNkOvI

KrIsTiNa
MaTeJ
ivon@
kiky
elvira
Karla i Josipa
Maja

Tina
Ana-Marija
ivana
maja
1.s1-moj razred
OK Bizovac
Marija
Julijana
one



...eo MoJa AbEcEdA...

A - Axe Africa-moj najdrazi miris...ne mogu bez njega...svako ko ga nosi moze me osvojit bez da ista kaze...sam da osjetim miris...
B - Brad Pitt...predobar mi je...ima predooobrooo tijelo...aaaaaa...i BLACKY najbolje pice na svijetu...i BAMBUS obozavam ga...
C - cappucino...od vanilije i cokolade...mmmmm...
Č - čokolada...bez nje mi dan ne prolazi...ovisnica sam o njoj...
Ć - ćuk...jedino sto mi sad pada na pamet i pocinje s tim slovom...tup...trš...
D - dani...samo prolaze i ne ostavljaju nikakav trag...i DEFAKTO...haha...nasa Keslica to uvijek govori...tup...
Dž - džepovi...na hlacama... mjesto u kojem uvijek imam nesto...najcesce su pretrpani da sve ispada iz njih...tup...
Đ - joooooooooooooj...nznm...ne pada mi nista na pamet...
E - Engleski...obozavam ga...sam me raska koja mi ga predaje ubija u pojam...grrr...
F - Fear...inace strah...to je jedino cega se bojim...bojim se straha...
G - Glazba...tko normalan moze bez nje??? i GLAVOBOLJA...mnogi mi ju zadaju...ljudi to boli...tup...
H - Hajduk...moj najdrazi klub...jos kad sam bila mala ucili su me da navijam samo za Hajduk...''i dusu i srce za splitskog Hajduka''
I - Internet...svemrezje...odkad ga imam ne skidam se s njega...trš...
J - Jezik...moj je predugacak...nemam dlake na jeziku...kazem sve sto mislim...
K - Kaka-22...mmm...presladak i predobar...
L - Lonely Day...pjesma od SOAD-a...u teskim trenutcima me najbolje opisuje...vrlo cesto...kad sam u bedu samo nju slusam...
Lj - Ljepota...fali mi je puuuuuuuuno...i LJUBAV...i toga mi fali puuuuuuunooooo...kmkm...
M - Msn...skroz sam online...tu me uvijek mozete nac...
N - Nervoza...lako se iznerviram...pogotovo kad igram odbojku i gubim...poludim...nervozna sam prije testova i odgovaranja...km...
Nj - 20. slovo abecede...
O - Odbojka...sport koji treniram i obozavam...i OSVETA...nesto najsladje...uh...
P - Patike...najudobnija obuca koja postoji...
R - Role...kad god imam vremena rolam se...woohoo...i RIJEČI...mogu te povrijediti i usreciti kad to najmanje ocekujes...
S - Sport...u zdravom tijelu zdrav duh...sve sto imam za rec...
Š - Škola...aaaaaaaaaaaa...mrzim juuuuu...grrrrr...
T - Tigar...moja najdraza zivotinja...i TRINAEST...moj sretan broj...i TETOVAŽA...kad ''narastem'' zelim jednu...
U - Uglavnom...(ugl..) trenutna postapalica...kad nemam sta za rec govorim uglavnom...
V - Vodka...yumi...i VINO...prvo pijanstvo od exanja vina...trš...
Z - Zima...brrr...hladno...
Ž - Žvakaca guma...dan mi ne pocne dobro ak ne strpam jednu u usta...tup...






Tvoja smrt... bwahahaha...
Full Name
Age
Umrijet ćeš na ovom mjestu... u parku
Umro/la si zbog/od... ocjena uškoli
Kak se osjećaju tvoji frendovi... slave
...a tvoja obitelj... jako su sretni
This Quiz by irmarina - Taken 2040 Times.
New - Help with love and dating!



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DizAjN


...NeŠtO o MeNi...
Hy...Zovem se Mery-Ann, imam 15 godina, idem u Medicinsku školu, bavim se sportom, posebno volim odbojku i nogomet, navijam za HAJDUK, obožavam tigrove, a sretan broj mi je 13....Mislim da bi to bilo sve što trebate znat o meni....e...da....Ima još jedna mala stvar....NEMAM DEČKA...yeah...

Moj msn: fallen-angel_15@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


.....koliko vas je bilo na mom blogu od 29.3.2008.....


Free Hit Counters
Free Hit Counter



Create yours at BlingyBlob.com!


...eVo NeKoLiKo StVaRčIcA KoJe ObOžAvAm...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

____________________

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 01.06.2008.

€0 v@m N€$t0 z@ $m|j@nJ€

PENISOVA ŽALBA

Poštovana upravo,

Ja, Penis, ovim putem zahtjevam povišicu, iz sljedećih razloga:
Radim fizički posao. Radim na velikim dubinama, bez ventilacije. Uvijek mi glava srlja prva. Nemam prava na vikende, praznike i godišnje odmore. Radim u vlažnim uvjetima, na povišenoj temperaturi. Ne plaćaju mi prekovremeno. Moj posao me izlaže zaraznim bolestima.
S postovanjem,
Penis.


Image Hosted by ImageShack.us



ODGOVOR UPRAVE

Poštovani g. Penisu,

Nakon pažljivog pregleda vašeg pisma, uprava je odbacila vaš zahtjev za povišicom, iz sljedećih razloga:
Ne radite ni 8 sati dnevno. Umorite se i zaspite nakon kratkih perioda rada. Često ne slušate naređenja uprave. Ne ostajete na naznačenim pozicijama i često posjećujete druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu - treba vas dodatno stimulirati da bi počeli da radite. Radno mjesto je, kad vi odete, uvijek u kaosu. Često ne poštujete neophodna sigurnosna pravila (nošenje zaštitne odjeće i sl.). Penzionirat ćete se mnogo prije nego što napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite sa radnog mjesta, noseći dvije sumnjive vreće.
S poštovanjem,
Uprava.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


O MUŠKARCIMA

Image Hosted by ImageShack.us


Zašto su muškarci kao jastozi?
Sve valja osim glave.

Zašto su muškarci kao dupini?
Zato što se priča da su inteligentni, ali to još uvijek nitko nije dokazao.

Zašto su muškarci kao puževi?
Imaju rogove, sline, vuku se ....i misle da je kuća njihova.

Zašto su muškarci kao mikrovalna pećnica?
Zagriju se za 15 sekundi.

Zašto su muškarci kao spermatozoidi?
Jer je samo jedan od milijun od neke koristi.

Zašto muškarac ne može biti i lijep i inteligentan u isto vrijeme?
Bio bi žensko.

Zašto su baterije bolje od muškaraca?
Zato što imaju najmanje jednu pozitivnu stranu.

Kakva je razlika između šalice kave i muškarca?
Nema razlike, unervoziš se i nakon jednog i nakon drugog.

Muškarac je kao videorekorder: naprijed, nazad, naprijed, nazad......eject!

Zašto mozak muškarca vrijedi više od mozga žene?
Zato što je rjeđi..

Muškarci se dijele na neodgovarajuće, zauzete i nedostižne.

Muškarci su kao WC. Ili su zauzeti, ili su posrani.

Muškarac je najpametniji za vrijeme seksa, jer je direktno spojen na izvor inteligencije!

Zašto su muškarci uvijek zabrinuti za veličinu svog penisa?
Zato što bi trebalo da budu.

Zašto muškarci nikad ne pokazuju svoja prava osjećanja?
Zato što ih nemaju.

Zašto muškarci vole oženiti djevice?
Zato što ne vole kritiku.

Kako znaš kad ti je muž mrtav?
Seks je na istom nivou, ali možeš slobodno uzeti daljinski.

Zašto muškarci nemaju krizu srednjih godina?
Zaglave u adolescenciji.

Što je Bog rekao nakon što je stvorio čovjeka?
Mogu ja i bolje...

Kako muškarci zamišljaju predigru?
Mole pola sata.

Što klitoris, godišnjica braka i WC školjka imaju zajedničko?
Muškarci ih uvijek promaše.

Što je muškarčeva definicija romantične večeri?
Seks.

Zašto samo 10% muškaraca odlaze u raj?
Ako bi odlazilo više, to bi postao pakao.

U čemu je razlika između svinje i muškarca?
Svinja ne postane muškarac kada se napije.

Što je za muškarca "prava ljubav"?
Erekcija.

Koji je najbolji način da izgubiš 80 kila odvratne masnoće?
Razvod.

Zašto muškarci ne peru veš?
Zato što mašina za veš ne radi na daljinski.

Kako se zove žena koja radi kao muškarac?
Lijena kučka.

Koje riječi žene najviše mrze za vrijeme odličnog seksa?
Dušo, stigao sam!

Koja žena svake noći zna gdje joj je muž?
Udovica.

Koji je jedini način da natjeraš muža da zapamti datum godišnjice braka?
Udaš se na njegov rođendan.

Što je to: Ima 8 ruku i IQ od 60?
Četiri muškarca gledaju prijenos utakmice.

Što muškarac i spermatozoid imaju zajedničko?
Oba imaju šansu od 1 : 1 000 000 da postanu ljudska bića.

Zašto se muškarci ožene?
Da ne moraju više uvlačiti trbuh.

Zašto muškarci imaju noge?
Da im se mozgovi ne bi vukli po zemlji.

Muškarci od 40-ak godina obično imaju problema da nađu partnera njihove zrelosti.
Zato i izlaze sa duplo mlađim djevojkama.

Ako bi muškarci imali menstruaciju, hvalisali bi se oko veličine tampona.

Zašto je Bog prvo stvorio muškarca pa onda ženu? Učio je na greškama!
Što je muškarac u kadi punoj solne kiseline? Riješen problem !!!!!!

Nikad ne vjeruj sjaju u očima muškarca!
To je vjerojatno svjetlo što prodire kroz njegovu šuplju glavu.

Muškarci su kao enciklopedija: debeli, dosadni i misle da sve znaju!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.