HTML> <body> < ×××...When I hear my favorite song I know that we belong oh, you are the music in me yeah, it's living in all of us and it's brought us here because, because you are the music in me na na na oh.....××× - ^^rUk0me€t RuLz^^ - Blog.hr
Image and video hosting by TinyPic"">

Navijanje on/off


by: ~Navijacica~

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sVaShTaRa

mOOd tOday::hrvatskahrvatskahrvatskathumbuphrvatskahrvatskahrvatska
pa eo..navijam za naše paklene i držim im fige da sutra osvoje zlato
samo naprijed naši!!!


:::tHaTs mE:::
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image and video hosting by TinyPic
eo mene i moe dine na odbojkaškom turniru mouthwash

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i moa bubav

€o mal slušajt€ music


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

LiNkIcHi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

moj msn inmyimagine@hotmail.com
moj e-mail malla.anne4ever@gmail.com
funny forum [obavezno ga svi posjetite]

Forum.hr
Monitor.hr

x.blog.hr target=_blank>dora
deLa

linkovi blogova sa dizzovima

refugee ima najbolje dizajnove
malaglupacha
nikky
gadura
voda design
mala shwabica
loldizajn
*zwjezdica dizz*

fora stvari za blog
GLAZBA
bigo ws
poqbum
xat

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


najljepši dečko nas svijetu ZAC EFRON
Photobucket
Photobucket
Photobucket

sLiKiCe

mY fRiEnDs

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dina-bubav moa…
Bff [4ever 2gether]
Maškisa moa…aj lav ju…
Šta bi ja bez nje…
Zaljubljena do ušiju…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dela-slatkica moa mala
FF…da nje nea s kim bi
Ja išla u školu iz mog djela
hh…ma šalim se…
bejbe moa…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana-ccc..vrag…a dinina
Sestra je rekla da su ivana
I dela pahuljice a ja i dina
Vragovi…al ivana je dupli
Wrag…piton…LoL
Ma volim ja nju nncsppp…
Image Hosted by ImageShack.us

Vera-loOdara…spaljena
Zaluđena školom..
Al nie do škole…^.^
Znam ja…ona tam pase
Oči…lol…wtp…kizza…

Lidija-hipi moj…uf uf..
Kad mi počnemo na
Ludovat na hladno pivo
…ma moe djete cvjeca
bubisa…maca…da nea
nje kom bi ja skroz govorila
macoo…LoL…cmoX..vtpp
Image Hosted by ImageShack.us

Valentina-isto moa maca…
Najdraže moe…=X…
Jk…plavuša…isto
Looda ko niko…al
Kad počnemo na jugić…
Ipak je to naša pjesma…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ines- e loodacha…
Al ju nisam vidla
Dugo…miss me…
Jubisa…jedva čekam
Da dodjes…vtppp…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mario.C- ovak jedan
Spaljen lik…slučaj
Za sebe…al bio
Rat i sve…uglavnom
Dobar frend…poZz

Mario.K- a to je
Poseban slučaj..hh
Ma šalim se…stvarno
Mu se može vjerovat
…isto super frend…
poZz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Goran-spaljen, lud…
A šta je napravio dini..
Hehe…ko zna di je
Uopće ispala..hh…
Dobar frend…poZz

Darijo- isto ko svi
Dobar frend, lud, spaljen
A tek što ima mecku
(bicikl) da neko nepomisli
neš krivo…poZz…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Antonio- ovak upoznali
Smo se na bazenima…
Dečko je super…voli
Se zaj… i sve tak…poZz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Borko- isto smo se
Upoznali na bazenima
Isto dobar frend voli se
Zaj i sve to…a šta je radio
S verom i to još s mojojm
Kremom..ccc…




Get Your Own Quiz!, More Quizzes




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

ljubiša moa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
cakano mavo

Image Hosted by ImageShack.us

mava cuvica aaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
lubisa

Image Hosted by ImageShack.us

tikač LoLček bubisa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Pa ovako odlučila ja ponovno
Malo kraće pisat o sebi…
Ovak zovem se anna…
Svijet sam ugledala 29.5
U horoskopu sam blizanac/blizančica…hehe
Idem 8.razred…
Best frendovi-dina (BFF 4ever 2gether) šta
Više reći…
-dela jubisa moja…sretna je za mene i samnom…
aj lav ju a looot…
-ivana…ljubav moja…al me voli provocirat…
kad joj počnu rast rogovi hmhm..
a tek njezino češkanje…ima zlatne ruke…hh
-lidija…ah ah što reći o njoj maca…ludica
bokić…LoL…ma znat će ona…hipic moj…dd
-vera…uhhhh naše idejice..njiva…branjina
hahaha…al mi bi pješke…onak nie doživljaj
svi oni poljski miševi…maaaa….hh….
-valen…hh…malo moe veliko…uh uh kad
me naprovocira…al voljem ja nju…
-ines…darkerica moa…luda…
..ma rekla je 4…al mi svi mi čujemo
šetri…dada…LoL….a septiška…hh
-valentina…mirna aha haha mirna…a tek
zaljubljena…smrtno…hihi…
iz popovca su dobre frendice
ivana matea i dragana
-mario.c…a…to je poseban slučaj…
slučaj za sebe…dddd….a luđak
al pokušavamo mi njega shavtit bio
rat i pucalo se…
-mario.k…isto slučaj za sebe..o daaa…
a šta sam ima u svojoj garaži…:naugty:
ma sram ga bilo…hh…al isto bio rat i sve to
-goran…mislim da su svi dečki iz kneževa
slučaj za sebe…al al…bakač je slučaj
provociranja a pogotovo za dinu
-a ima ih još al mi se sad neda nabrajat
to bi trabalo bit ukratko ugl darijo, mario.m
deni, srki, vladan, kletuš i takk…
naj glumci-ZAC EFRON (the best)
naj film high school musical
slušam sve-strane domaće punk cajke
ma sve sve sam da je pjesma dobra…
-v0Lim moj mob comp mp3 čokoldadu
mljac mljac a pogotovo onaj čoko keks
spavat ić u shopping dramlaj bazene u
belom one boyse iz dramlja i jednog
ko je bio s nama u dramlju i jednog
odavdije uh uh Internet msn moj blog
i tak još puno togaaa…
-nEv0LiM-aaa više toga nevolim neg volim
al…markovičku i žmegačicu…bitches
školu kemiju matematiku rozu
boju umišljene drske bahate…lažove
neeee…i tak al ugl neda mi se nabrajat
al punooo toga nevolim…hh…=X




KaKo NaŽiVcIrAtI sTaRcE...
1. pratite ih svugdje po kući
2. zamucite svaki put kada
izgovore vaše ime
3. pravite se da imate amneziju
4. pričajte unatrag
5. zabijajte se u zidove
6. kažite im da se nošenje
odjece protivi vašoj vjeri
7. upadnite im u sobu u
4 ujutro i kažite
„dobro jutro, sunašce!“
8. zarokčite svaki put kad se smijete,
a onda se nasmijte još jače
9. govorite sve riječi iz filma
10. išcupajte im pramen kose i
zavičite „DNA!!!!“
11. nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. pričajte s olovkom
13. imajte 20 zamišljenih prijatelja i
pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. pokušavajte se popeti na zidove
15. vičite u javnosti „ne mama,
neću te poljubiti“
16. zabijte si kolce u nos i oči
17. neko vrijeme palite i gasite svijetlo,
a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. jedite kosu
19. primite ih za ruku i prošapčite
„I see dead people!“
20. dok se tuširate ili kupate,
vičite „davim se!!!“
21. na sve što vam kažu,
uzvratite „lažljivče“
22. pravite se da ste telefon
23. pokušavajte plivati po podu
24. kucajte im na vrata cijele noci
25. kada kažu riječ iz pjesme koju znate,
počnite je pjevati...










petak, 04.07.2008.

×××...When I hear my favorite song I know that we belong oh, you are the music in me yeah, it's living in all of us and it's brought us here because, because you are the music in me na na na oh.....×××

e0 mene nap0k0n....
i takk....bili mi u p0n
p0 svjedođbe.....ja0000 sramote
i to za mene.....dada pr0šla ja sa 5 [4.68]
imala sam 4 iz englesk0g i matematike
i 2 iz kemije ja00000 0mg....hh....
a 0v0 0stal0 su petise hah
i tak mi svaki dan na bazenima.....
ma uzhivam0 buah buah.....
up0znali sm0 jedn0g b0rka
i ant0nia.....
a sht0 taj ant0ni0 zna
izvalit glup0sti.....
pa mu se smiem0.....hehehe.....
svi sm0 se spekli k0 gavelin0
pile.....L0L.....=D
crveni spečeni k0 niš
kožica mi reš pečena----hrskava---
al je danas ant0ni0 stavi0 b0rku
kreme za sunčanje u čarapu
i 0n j0š t0 obu0 mal je kasn0 shvati0
da ima kreme al...štaš
0n i vera se muljali kemom
i t0 m0j0m cccCCCCcCcCcc sram
ih bil0....ma 0dlichn0 nama
uzhivam0 pečem0 se na suncu....
i takk u zhiv0tu nish n0f0....
a ljubav auuuuu....nečem k0mentirat
afff ma sve je trt,.,.,.,.,.,.....
al tješi mene m0a difnisa....
i tam mi tupi za neke sa bezena
deeeeeeee d0bro je......
a neam više inspirejšn za pisat
al t0 t0lik0 sam da se javim.....
ma nisam ja vas zab0ravila
ugl sad idem žuri mi se van....
p0zz...uzhivajte....k0majte
ki§§ek----=P















| ~Komentiraj i Navijaj~! (55) | ~otroši crvenu i bijelu boju! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.