Kako koristiti badoo - Stranica za upoznavanje

ponedjeljak , 31.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Kako koristiti badoo






I meni kita zna stršit kao negreid na šahovskom turniru. Što se tiče aplikacije veoma je konkretna i namenski odrađena, sve pohvale za dizajn i funkcionalnost.



kako koristiti badoo

Za mnoge od vas koji već razumiju na koji način se registrirati na facebok i interesira ih kako je zapravo načinjena društvena mreža pod nazivom facebook treba napomenuti da je ovo projekat koji zahtjeva poznavanje html kodova programiranja u php-u te javascriptu. Kako zna Gmail šta da mi ponudi od reklama Verovatno ste se pitali puno puta kako neko zna na koje reklame klikćete ili kako se baš neki vaš poznanik od pre par godina našao na vašoj listi predloženih prijatelja na Fejsbuku, telefonu, emailu, G+, twitter nalogu itd, itd… Određenim modikacijama razvojnih funkcija i samog algoritma dolazi se do toga da bukvalno kada ukucate određeno ime u pretragu ili to ime sačuvate u telefonu ili emailu, vaš META DATA, odnosno META podatak se čuva u pretraživaču, a samim tim i u vašem emailu, telefonu, keš memoriji pretraživača i tako dalje… Na kraju tog procesa, neko ima pristup tim podacima, a to su obično naručioci ovakvih baza podataka, neka treća strana.



kako koristiti badoo

SAMO NEKOLIKO MINUTA DO ORGAZMA: 4 aplikacije koje služe samo za seks (FOTO) (VIDEO) - Mislite da netko drugi upotrebljava vaš račun.



kako koristiti badoo

Hello Poceo sam malo koristiti Badoo radi upoznavanja, i imam nekoliko pitanja za dame u vezi konverzacije. Ponekad se desi da imam pravo zanimljiv razgovor od možda 600 poruka za 2 dana sa nekom djevojkom, ali je problem što uvijek ja postavljam pitanja, ona me nikada ništa ne pita. Konverzacija je zanimljiva i bez ikakvih pauza, prica se o svemu i teme nisu dosadne, smije se cesto i koristi smilie, npr, kad sam je pitao da mi opiše svoj dan njen odgovor je imao preko 800 karaktera, problem je što uvijek ja moram da održavam konverzaciju sa novim pitanjima. Znam da može biti da: Nije zainteresovana Odgovora samo jer nece da bude nekulturna Ili jednostavno nije socijalna pa ne zna šta da pita. Šta mislite, do cega je? Naravno to se dešava cesto, cak i kad nekog upoznam uživo, pustim je da prica a mene nikad ništa ne pita. Možda su im pitanja pravo zanimljiva pa nemaju vremena da mene išta pitaju Btw mišljenja muškaraca me nikako ne zanima, samo dame u ovom topicu. Vole cure pricati samo o sebi. I da, sta ces kad ti nestane pitanja? Jucer tinder, danas badoo Znao sam uvijek da cure vole pricati o sebi, ali mi je pravo sebicno što mene ništa ne pitaju, razgovor treba bilo pola pola. Onda cu koristiti internet xD. Ja inace volim pricati o hipotetickim pitanjima tipa, da možeš biti karakter u bilo kojoj knjizi, seriji, filmu, i da proživljavaš sve ono što ti karakteri preživljavaju, kojeg karaktera bi izabrala? To je jedan primjer, naravno više postavljam pitanja o karakteru te djevojke, i cime se bavi, šta želi, 9gagu, legendi Putinu, bla bla. Nikada mi se nije desilo da nekom napišem Šta ima? Uglavnom nije do teme razgovora, dosta ima zajebancije. Volio bih misliti da je to jednostavno zato što je cura, a cure vole pricati, nemam moderan mob pa ne mogu koristiti tinder Kiki-Miki ako ne postavljaju pitanja onda su dosadne, pricam samo o sebi kad odgovoram na njen odgovor, cak joj i pokušam malo pomoci kad kažem da moram ici veceras na slikanje, odmah mi može postaviti 20 pitanja u vezi slikanja. Ponekad se desi da imam pravo zanimljiv razgovor od možda 600 poruka za 2 dana sa nekom djevojkom, ali je problem što uvijek ja postavljam pitanja, ona me nikada ništa ne pita. Konverzacija je zanimljiva i bez ikakvih pauza, prica se o svemu i teme nisu dosadne, smije se cesto i koristi smilie, npr, kad sam je pitao da mi opiše svoj dan njen odgovor je imao preko 800 karaktera, problem je što uvijek ja moram da održavam konverzaciju sa novim pitanjima. Znam da može biti da: Nije zainteresovana Odgovora samo jer nece da bude nekulturna Ili jednostavno nije socijalna pa ne zna šta da pita. Šta mislite, do cega je? Naravno to se dešava cesto, cak i kad nekog upoznam uživo, pustim je da prica a mene nikad ništa ne pita. Možda su im pitanja pravo zanimljiva pa nemaju vremena da mene išta pitaju Btw mišljenja muškaraca me nikako ne zanima, samo dame u ovom topicu. Mozda je u komunikaciji istovremeno sa nekoliko osoba.. Nego ban, evo samo u Sarajevu imas 7003 zene od 18 do 25 godina, sigurna sam da mozes naci neku koja ce postavljati pitanja. Nego ban, evo samo u Sarajevu imas 7003 zene od 18 do 25 godina, sigurna sam da mozes naci neku koja ce postavljati pitanja. Očito mi nije bio ni interesantan jer mu se ne sjećam ni imena. Možda bi trebao postaviti pitanje tipa: šta bi ti uradila da te nakon 2 sastanka zaprosim? Baš me zanimaju reakcije djevojaka. Hahaha to vec nije zanimljivo, kad neko insistira. Pa i pitao sam je slicna pitanja, uglavnom da procijenim njen karakter i razmišljanje xD Uglavnom imam obicaj da ne zapocinjem prvi razgovor sa šta ima? Cesto to koristim i to je za mene definitivno najbolji i najbrži nacin upoznavanja Dok smo to igrali ona je naravno postavljala milion pitanja, sad kad je ta igra završena, duži su razgovori ali pitanja sa njene strane više nema Kad to ne koristim uvijek se pocne pricati o prokletom fakultetu i umoru na samom pocetku Ćiribirela: Mogu se gledati, ali ako nemaš minimalno 3 slike onda možeš samo jednu sliku od drugih pogledati. Mislim da ti odgovara na pitanja jer joj je dosadno i to će raditi dok ne naiđe neko interesantan oko koga će se dotična više angažovati. Da sam ja ti, digla bih ruke od nje, a i od svake naredne koja se isto ponaša. Mnogi muškarci su dosadni do bola a ti se činiš zanimljivom i verovatno šarmantnom osobom - ne troši svoju energiju na cure koje traže nekog drugog. Mislim da ti odgovara na pitanja jer joj je dosadno i to će raditi dok ne naiđe neko interesantan oko koga će se dotična više angažovati. Da sam ja ti, digla bih ruke od nje, a i od svake naredne koja se isto ponaša. Mnogi muškarci su dosadni do bola a ti se činiš zanimljivom i verovatno šarmantnom osobom - ne troši svoju energiju na cure koje traže nekog drugog. Evo sad sam malo pricao sa tom curom i rekla mi je da je malo introvertna, i ja sam na neki nacin introvertan, ali sam pravo pricljiv preko neta. Ne znam da li je to neko objašnjenje. Upravo mi je poslala smilie umjesto odgovora, necu joj se više javljati sve dok me nešto ne pita, bezveze se peglam. Hvala na savjetu i komplimentu Uglavnom mislim da sam završio sa prvim pitanjem, zašto ne postavlja pitanja. Sad mogu krenuti sa drugim pitanjima xD, i topic se slobodno može koristiti za one koji imaju ta neka pitanja vezana za upoznavanje. Pretpostavljam nešto na fazon šta ima? Tu nema nikakvog pritiska šta iduce za reci i odmah se mogu postaviti neka eleminirajuca pitanja, npr, mrziš li homoseksualce, tako se odmah eleminišu primitivci 3: Koje poruke nikada ne bi ignorisale? Šta volite cuti kao prvu poruku? To je to za sada, vjerovatno ima dosta klixovaca koji ocekuju vaš odgovor.



Prankam curu koja mi se sviđa pjesmom SARS - Klinka!
Evo saveta kako pametno da prodate telefon: Uvek vodite računa o vašoj privatnosti jer nikada ne možete znati kakva je osoba kojoj prodajete ili poklanjate svoj telefon koji u sebi sadrži dobar deo vašeg života. Aplikaciju možete preuzeti sa priloženih linkova: Down Down je aplikacija za one koji žele akciju! Se svoj zivi dan nisem slisal da bi kaksen lovec napovedal vojno jelenu ali zajcu. Zasluženo prvo mjesto zauzima aplikacija koja mi je osobno nekoliko puta spasila život i u kojoj radim gotovo sve vizuale! Naime, prošle godine mi je netko od prijatelja poslao pozivnicu za sranicu Badoo. Moški se učimo tako, da razmišljamo. Znači nemam URL te teme.

[Lijepe žene gole|Sexy Pickice|Oglasnik njuskalo osobni kontakti]






Oznake: samo, nekoliko, minuta, do, ORGAZMA:, 4, aplikacije, koje, služe, za, seks, foto, video

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.