Priče sex - Pronađite djevojku

ponedjeljak , 24.12.2018.

Film privé volé | TubeGold










Click here: Priče sex






Ove …procitaj vise na Dosao sam oko pola 4 i morao sam malo pricekati jer je bila guzva. Ja sam obukao neke crne trenerke a majka je obukla neke crne uske helanke koje su toliko upadale u njeno ogromno dupe. Pregledala mi je grlo i sve po redu. Polako ga je protrljala.



priče sex

Ustali smo rano i otišli na trčanje. Nisam se ni snašao a namočila mi je i lice i nos.



priče sex

>?C;O@=K5 :0B53>@88 - Posto sam bio zadnji od pacijenata mogli smo radit sta hocemo.



priče sex

Najbolje sex priče Navečer za večerom sam pitao Tanju da li naš dogovor stoji i ona je potvrdila. Ceca i Marina su se interesirale kakav je to naš dogovor pa smo im ukratko objasnili. Kako smo se dogovorili, tako smo i uradili. Ustali smo rano i otišli na trčanje. Čim smo stigli do plaže krenuli smo desno. Trčali smo pored plaže i uživali u jutarnjem suncu. Plaža je bila vrlo dugačka pa smo imali dosta da trčimo. Rano jutro, nikoga nije bilo na plaži osim ljudi koji su je uređivali i pripremali za goste. Svatko je uređivao dio plaže ispred svog kafića. Po povratku smo doručkovali a zatim svi zajedno otišli na plažu. Dan smo proveli na plaži kupajući se i sunčajući. Kad god sam ja odlazio u vodu išla je i Tanja sa mnom. Plivali smo zajedno, pomalo ronili i potapali jedno drugo. Prijala nam je ta igra. Povremeno nam se i Ceca pridruživala. Sutradan smo opet poranili i izašli na obalu da trčimo, a ona sam predložio da promijenimo rutu i da ne trčimo duž plaže jer smo tuda juče trčali, već da krenemo lijevo i da vidimo što je tamo iza kraja plaže jer je tu bilo jedno brdašce i borova šuma. Trčali smo do kraja plaže a onda počeli se trčeći penjemo uz brdašce i nastavili trčati kroz šumu. Nije bilo nikakve prave staze ali s obzirom da šuma nije bila gusta mogli smo normalno da trčimo. Sa desne strane su bile stijene koje su se spuštale u more. Nove xxx sex price Nakon jedno desetak minuta laganog trčanja kroz šumu vidjeli smo s desne strane jednu pješčanu uvalu oivičenu stijenama. Nije bila velika i djelovalo je da je nepristupačna. Predložio sam da je istražimo i da ujedno napravimo malu pauzu. Preko stijena smo uz malo muke ipak uspjeli da se spustimo do uvale. Stvarno je bila malena ali na njoj nije bio pijesak već je to bio vrlo sitan svijetao šljunak tako da je izdaleka stvarno izgledalo kao pijesak. Dugačka je bila dvadesetak a široka oko 3 metra. S obzirom da je iu moru bio isti sitan svijetao šljunak, boja mora je bila nevjerojatno tirkizno plava. Ispružili smo se sitan šljunak i gledali ka moru. Rekoh mogli bi se malo osvježimo i okupamo, na što je ona rekla da nema kupaći. Rekoh nemam ni ja kupaće gaće ali da to meni nije problem i da mogu da se skinem go i da se kupam. Rekoh joj da može se kupa u donjem rublju ako je već sramota na što je odgovorila da ima samo šorc i majicu i da nema ništa ispod. Uostalom ovdje osim nas nema nikoga i od mene ne treba da te bude sramota. Stajao sam gol pred njom. Moj kurac koji je u onako opuštenom stanju 15 cm dugačak, bio je na samo metar od nje. Pogledao sam u nju. Primijetio sam da me gleda netremice odnosno da je gledala u moje glatko medjunožje koje je bilo svježe izbrijano. Ovo je seks prica 4 deo.



DRUGARICA ME PITALA ZA SEX !? (Price fanova)
Ponovno sam svrsila nakon toga i pala u nesvjest. Sa svojim ljepljivim sokom. Medjutim nigde nije bilo vc pa je komso staoored neke sumice. On je nesto radio u basti ali nije ubao busilicu a trebala mu je a moj otac je imao I onda je on isao da trazi na zajam. Onda su je nabili na kurac I onda je zajahala prvo caleta a onda I komsu lupo joj je komso po guzi I govorio svakakva inena kurvo droljetino.

[Oglasi dominacija|Oglasi sex beograd|Besplatni seks video]






Oznake: >?C;O@=K5, :0B53>@88

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.