Dopisivanje preko interneta s nepoznatim ljudima - Stranica za upoznavanje

nedjelja , 23.12.2018.

Elektronsko nasilje - šta je i kako ga izbeći










Click here: Dopisivanje preko interneta s nepoznatim ljudima






Žrtve traže preko raznih sajtova i uglavnom su iz Nigerije i dosad su uspjeli izvući desetke hiljada dolara od svojih žrtava. Isto tako je drugačiji osjećaj da se možete sresti s osobom koju niste vidjeli, a već mnogo toga znate o njoj jer ste se do tada dopisivali na FaceBooku. Ako dete jako želi da se upozna s osobom koju je upoznalo preko interneta, naglasite da to mora biti na javnom mjestu i da nikako ne ide samo. Školski tračevi nađu svoj put do bloga i žrtva trača osjeća da je u rukama nepoznatog internetskog napadača.



dopisivanje preko interneta s nepoznatim ljudima

I u školskom i kućnom okruženju trebamo paziti da ne potičemo cyberbullying makar to bilo i nenamjerno. Kako se okrutnost preko interneta može intenzivirati udaljenošću između počinitelja i žrtve, tako se mijenja koncept zlostavljanja.



dopisivanje preko interneta s nepoznatim ljudima

Najviše građana na Internetu se dopisuje, najmanje kupuje - Mnogi nam dolaze kuci.



dopisivanje preko interneta s nepoznatim ljudima

Ne dopisujem se s nepoznatim osobama jer se ponekad ne stignem ni s poznatima. MM igra svakakve igrice pa se dopisuje, uglavnom s muškima, ali ima i cura. Mene to uopće ne brine, jer znam da nema šanse da se on ide naći s nekim, njemu bi to bila prevelika gnjavaža Ja sam isto prije igrala skupa s njim pa sam se isto znala dopisivati, uglavnom s tom njegovom ekipom. Mi isto uopće nemamo s tim problema. Naravno da ti možeš misliti da je to glupost, ali ne možeš reći da je tome tako u globalu. Jer ima nas koji skype koriste u najnormalnije svrhe komunikacije s poznatim nam osobama, fb je također mnogima mjesto na kojem komuniciraju s prijateljima i tako dalje. Ja osobno vidim samo prednosti jer mi je prije 15 godina bilo puno teže voditi konstruktivne razgovore s prijateljem na drugom kontinentu kad kažem prijateljem onda to i mislim, ovaj spomenuti i ja smo išli zajedno u šolu a pogotovo nisam mogla biti neki aktivan dio njegovog života. Napišeš pismo, pošalješ i čekaš Istina da obožavam ta naša pisma, slike, strice, ali brate mili dok to sve stigne ok, nije bilo fedexa kod nas. Hoću reći, koristim neke od spomenutih i još neke nespomenute ali definitivno se ne igram s nepoznatima i ne dopisujem jer se trudim ostati u kvalitetnom kontatu s pravim prijateljima - dakle ljudima s kojima bih se i našla u RL. A kad imamo zajedničko vrijeme onda MM i ja ne volimo biti on line Sad me ovo povuklo na razmišljanje o dečkićima i tome kako se definitivno trebam potruditi pravilno ih educirati o korištenju ovih gore spomenutih i sličnih servisa. Ne bih voljela da mi klinci komuniciraju ovako kako lidać veli, s nepoznatima s kojima se ne želi nikad sresti, samo iz zezancije. Tipa na ICQ - ja znam da se svašta na takav način može dogoditi, iskomplicirati. Jel vas strah za vašu djecu? Meni su forumi i chatovi jedna te ista stvar s tim što za chat moram biti online u neko određeno vreme dok se na forumu mogu ne javiti i po par dana a opet voditi nekakvu konverzaciju Ima nalog na FB gde komuniciram uglavnom sa prijateljima koje nemam prilike videti uživo, imala sam naloge i na par messengera ali to je bilo pre dece, pa čak ni tad nisam chatovala od kuće već samo sa posla. Zašto ne bi znao? Zašto ne bi znao? E pša gledaj, ja sam to shvatila tako da se preko nekih servisa upoznaješ i komuniciraš s ljudima ali ne baš na temu roditeljstva ako me razumiješ.. Sjećam se da sam svojevremeno s nekih dvajstineš sitno godina i ja brijala po nekim takvim servisima - ali tada sam bila slobodna i mislim da sada to ne bih nikako radila. Btw: moj jako dobar frend je zbog toga ostao bez žene - pa ti vidi facebook koristim od nedavno i na njemu sam se povezala sa određenim ljudima iz srednje škole koje nisam vidjela više od 10 godina. Zašto ne bi znao? E pša gledaj, ja sam to shvatila tako da se preko nekih servisa upoznaješ i komuniciraš s ljudima ali ne baš na temu roditeljstva ako me razumiješ.. Sjećam se da sam svojevremeno s nekih dvajstineš sitno godina i ja brijala po nekim takvim servisima - ali tada sam bila slobodna i mislim da sada to ne bih nikako radila. Btw: moj jako dobar frend je zbog toga ostao bez žene - pa ti vidi Joj, Tiwi, 5 godina sam vodila sopstveni internet caffe Apsolutno sam upućena u sve čari internetskih bespuća Ono što me je nateralo da pitam ovo što sam pitala jeste činjenica da ako nešto kriješ od supruga onda to defaultu nije baš nevino a ako želiš da sa nekim ne poznatim imaš nešto što nije baš nevino šta onda tražiš pored supruga? Nemojmo samo o tome kako je zdravo imati poneki flert - cyberflert i onaj in vivo su dva dijametralno suprotna pojma Joj, ICQ.... Iskreno ne da mi se upoznavati nove osobe a površni razgovori su mi isto bezveze. Na FB-u ili MSN-u mi se uvijek javljaju neki nepoznati i redovito ih ignoriram. Jednom sam na MSN-u slučajno klikla da i pojavi mi sličica muške dlakave guze, odmah ga blokirala. A ti na FB-u mi isto nisu jasni. Meni recimo ne bi palo na pamet da nasumično? Kad počnem razmišljati o smislu svega toga, sve gluplje mi se čini. Pa ovdje ima jako puno nepoaznatih s kojima se dopisujem. Inače ja sam na faceu, ali tamo se dopisujem samo s poznatima. MM je na jednom drugom forumu auto-forumu i na nekakvim plemenima. I to je to. Ponekad odem na skype i tamo se dopisujem s curama s foruma s kojima sam si malo bliskija, a znaju mi se dogoditi uleti nekih tipova koji bi na kave ovo i ono, ali ja ih ili odmah na početku otkantam, a ako i odgovorim ljubazmo objasnim da me tako što ne zanima. Jer kao šo je netko napisao, ne bih ni ja bila sretna da znam da moj muž tako s nekim chata, jer meni to nije niti nevino niti zanimljivo. Pa ovdje ima jako puno nepoaznatih s kojima se dopisujem. Inače ja sam na faceu, ali tamo se dopisujem samo s poznatima. Pa ovdje ima jako puno nepoaznatih s kojima se dopisujem. Inače ja sam na faceu, ali tamo se dopisujem samo s poznatima. Pa ovdje ima jako puno nepoaznatih s kojima se dopisujem. Inače ja sam na faceu, ali tamo se dopisujem samo s poznatima. Šta znači nepoznati i šta znači zezati se? Ja recimo poslednjih 5 godina visim po forumima i od svih tih poznanstava uživo sam upoznala celu jednu forumašicu i to ne zato jer mi je posebno legla već jer se slučajno našla u mom gradu koji btw nikome nije usput. Ima forumašica koje bih volela upoznati i nadam se da će mi se ta želja nekad ispuniti. I sve su one meni još uvek nepoznate iako razmenjujemo mailove i privatne tajne. Tačnije, ja sam odlučila da sve što od njih čujem prihvatim kao istinu, da li je ili nije pokazaće vreme - prema tome ne mogu ih ni svrstati u kategoriju nepoznatih niti ih pak skroz izbaciti iz nje. Ista priča važi i za chatove. I još nešto - moje bitisanje po forumima i nekad chat sobama se nikada nije moglo kategorisati kao zezanje. Na Rodi sam jer želim razgovarati i učiti o roditeljstvu, na drugom forumu sam jer želim usavršiti kuvanje, na trećem jer mi fali ženskog ćakulanja uživo pa ga nadoknađujem ovako, na FB sam jer želim održati kontakt sa prijateljima... Na Rodi sam jer želim razgovarati i učiti o roditeljstvu, na drugom forumu sam jer želim usavršiti kuvanje, na trećem jer mi fali ženskog ćakulanja uživo pa ga nadoknađujem ovako, na FB sam jer želim održati kontakt sa prijateljima... Mi zivimo u inostranstvu, pa mi bas taj FB mnogo znaci. Na Rodi sam jer želim razgovarati i učiti o roditeljstvu, na drugom forumu sam jer želim usavršiti kuvanje, na trećem jer mi fali ženskog ćakulanja uživo pa ga nadoknađujem ovako, na FB sam jer želim održati kontakt sa prijateljima... Mislim da smo lidać i ja mislile na drugu vrstu zezancije - onu kad ti nije stalo do druge osobe već ti služi samo da utučeš vreme Ono što me je nateralo da pitam ovo što sam pitala jeste činjenica da ako nešto kriješ od supruga onda to defaultu nije baš nevino a ako želiš da sa nekim ne poznatim imaš nešto što nije baš nevino šta onda tražiš pored supruga? Nemojmo samo o tome kako je zdravo imati poneki flert - cyberflert i onaj in vivo su dva dijametralno suprotna pojma.. Niti mislim da je zdravo imati bilo kakav flert pa tako ni cyber ali ni ne mislim da su toliko suprotni. Ok, to je sad više stvar osobnog doživljaja a nije ni tema. Mene je malo začudilo pitanje znaju li supruzi da smo negdje na netu. Mislim, moj zna, naravno, jer je njegov lap. Samo, nema na što biti ljubomoran.



Get FREE Wifi Internet ANYWHERE In The World!
Javno, osvetljeno a i posećeno. Za razliku od chata, gdje se sadržaj briše jednom kad osoba izađe iz chat sobe, zapisi na forumu su trajni, odnosno moguće ih je vidjeti i komentirati rasprave otprije nekoliko mjeseci. Ako ne želite da se vaš blog pojavljuje u rezultatima pretraživanja, možete kreirati poseban file u kojem ćete od pretraživačkih službi zatražiti da ignoriraju vašu domenu. Sa Nemanjom sam se dopisivala i nekoliko dana kasnije, ali preko mesindžera. Imam par jako lepih iskustava, a cak i jednu prijateljicu koju sam upoznala tako, koja mi je kao sestra sad, znam joj celu familiju, druzimo se godinama i mnogo sam srecna sto je imam u zivotu ma da.. Shvaćam da si prije bila povrijeđena u nekim međuljudskim odnosima pa ti je lakše otvoriti se i održavati neke prijateljske veze u virtualnom svijetu... Američki mediji sada upozoravaju da su na meti najčešće žene sa Balkana. Rezultati istraživanja Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba i Hrabrog telefona 2005. Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba 5. No, lakomisleno blogiranje može biti opasno zbog nekoliko razloga. Kako se okrutnost preko interneta može intenzivirati udaljenošću između počinitelja i žrtve, tako se mijenja koncept zlostavljanja. Takvim se oblikom nasilja narušava ugled i ugrožava privatnost druge osobe.

[Maca diskrecija sex video|Devojke za Upoznavanje|Oglasi butiga istra]






Oznake: Elektronsko, nasilje, &, šta, je, i, kako, ga, izbeći

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.