(=...ŽiFoT JeDnE TiNeJđErIcE...=)

utorak, 05.07.2005.

...Ludnica...

Danas je bilo ludo... Nisam stigla na more jer sam se kasno digla... =) U zamjenu za more igrala sam sa sestrom SIMSE (bolest =(). Kasnije se išla nać u grad sa svojim kučkama (od milja) =p. Išle smo u Corso na sladoled i zajebavale konobara. stalno smo ga slali po vode (jadan čovjek) i još smo se nakraju mislile izvuć da ne platimo. Image hosted by TinyPic.comE da i išla sam po pokaznu za 7. mjesec = ovo je bilo vrlo bitno! =p. Kad nam je dosadilo išli smo do Klare. I tamo ko prave svinje pojele čokoladu i bombone i išli kod škole do ostale ekipe. Tam nije bilo niš posebno osim što su imali cuge i bili urokani ali meni se baš nije pilo tako da... E kad je frend donio čokoladu onda je bilo dobro on jadan drži čokoladu a mi ko neki strvinari... UŽASSSS... Jadan! Tamo je bila i moja "najboolja" frendica koja se, zamisli, naljutila na mene jer nisam išla s njom doma kad smo se vraćali s mora jer sam obećala jednim curama da ću im čuvat stvari... I ne pričamo 2 tjedna! JE TO U REDU? Heh... Trenutak slabosti... =) VOLI VAS VAŠA INICA! Pusa i hvala vam što komentarišete moje postove. =P

- 00:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #