No Control

ponedjeljak, 05.11.2007.

Get ready...Rise Against is waiting....

Valjalo bi i štogod napisat a?
A stvarno ne znam o čemu da pišem...Evo neki dan smo bili na koncertu
Deafness By Noise-a ja i drug Nakić...
I baš mi je to tribalo...Opis možete nać na... http://truebeliever.blog.hr/
Završio sam litnji posal i sad kradem dane Bogu...Sačuvalo se je
nešto para, i sve će se potrošit na buduće koncerte i zajebenciju...
Ove zime vjerojatno neću radit nigdi jer u 4. misec dobijam stalni posal tako da mi je ovo zadnja zima bez posla...
Zasad sve ide dobro...Dapače...Odlićno...
Opet je sve kako triba bit..Osjećam se odlićno...
Ide se na koncerte, izlazi se vanka..Živim sam, postoji opet "netko" u mom
životu...Nemam se na što žalit...
Eto napisat ću samo da u nedilju ujutro ja i Nakić idemo u Beč na koncert, meni savršenog benda, Rise Againsta...Sviraju još: The Used, Gallows, Aiden, The Bled i Escape The Faith...
Ne zanima me ništa, želim samo Rise Against vidit na djelu...Taj bend mi toliko znači i povezuje me uz jednu osobu...Mala, jednog dana te vodim na njih i zajedno ćemo ih vidit....
Eto, poželite nam sriću da nam se slučajno ne ponovi Discharge... :-)
Uživajte mi ljudi i viđamo se....

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


All smiles and sunshine, a perfect world on a perfect day...
Everything always works out...I have never felt so fucking great....
- 22:30 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.