TRAPPED INSIDE THIS THING CALLED LIFE...

ponedjeljak, 15.01.2007.

...I DOK GLEDAM NEBO TRAŽIM VRIJEME DA SE VRATI...

...I DOK GLEDAM NEBO TRAŽIM VRIJEME DA SE VRATI...

(Samo da vas obavijestim iako na kalendaru piše da sam objavila ovaj post danas,napisala sam ga u nedjelju,ali ga nisam mogla objavit onda zbog nekih radova...)

I tako,evo sad ja vama pišem zadnji post prijezavršetka ovih praznika...zapravo,odtud mi je i došla inspiracija...bilo je jebeno dobro,nema šta...bilo je i malo suza,ali daleko više sreće i smijeha...

''...ALL THE GOOD TIMES,AND THE BAD TIMES THAT WE'VE HAD...''

Falit će mi ovi praznici...bez sumnje...osjećam to...već me sad počela malo hvatat nostalgija...sad tek počinjem shvaćat kako će (nažalost) prilično brzo proći ova školska godina i ljetni praznici će proletjet brzinom munje...i onda ponovo zima...nnnnneeeeeee...fakat ne volim zimu...sve će to nekako prebrzo proć,a onda ćemo se za godinu dana okrenut i zapitat kamo je tako brzo otišla ova godina?!

''THEN AS IT WAS,THEN AGAIN IT WILL BE...
AND THOUGH THE COURSE MAY CHANGE SOMETIMES,
RIVERS ALWAYS REACH THE SEA...''

Ajmo nastavit u još malo veselijem tonu...dakle,sutra počinje škola i opet sve ispočetka...stalno ćemo bit pod stresom i nerijetko loše volje...i ne će nas začudit ako se neki kolega izdere na vas bez nekog posebnog razloga...to nije kul...hehe,ali mi (Marta,Sarah,Levaj i ja) imamo rješenje...naime,našli smo način,(tj. oni su našli način,ja se samo krpam),kako da ublažimo početak jebene škole...naime,sutra prije škole se idemo napit...da,prije škole...uff..bit će predobro!!!
Ajde,idem ja sad...uživajte koliko god još možete i ne zaboravite:

OBRAZOVANJE NIJE PIVO!
NE MORA BITI VELIKO!!!

P.S. našla sam savršene riječi koje bih posvetila svojoj dragoj profi iz matematike...pliz pročitajte,dobre su:

''Death Or Glory''-Fat President:

You try to take us by surprise
But you're falling down
We all know you got wrong reasons
Your act is not to like anyone
You're just covering your frustration

Little corner in the media you got
And so you think that you're a preacher now
You don't listen, because you're hearing
Too loud yourself, your only friend

Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong

WHY THE FUCK YOU COME AROUND IF YOU DON'T LIKE IT
JUST TO STEP ON OTHER PEOPLES TOES?
If you don't like it – don't listen to it
I's just as simple as that, YOU HYPOCRITE!!!

Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong

i know it's not too late...


e,DA I LJUDI...KIRICA SE ZALJUBLJUJE cerekcerekcerekcerek
- 22:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.