TRAPPED INSIDE THIS THING CALLED LIFE...

ponedjeljak, 25.12.2006.

BEAUTY,FREEDOM,TRUTH AND LOVE

Za početak da obavim formalnosti...ovako svima koji ste mi čestitali Božić,sretan i vama....znajte da nemam para na mobu stoga vam nisam mogla odgovoriti...sretan Božić i onima koji me se nisu sjetili (impeliram na jednu osobu) a to od njih sssssssttttttvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrnnnnnnnnnooooooo nisam očekivala,malo sam se razočarala...ma,dobro...nema veze...ajmo dalje...dakle kao što mnogi od vas znaju ja nočas putujem u Prag!!!Yay!!!I'm very happy...i samo ću vam reći još ovo:mnogi od vas su na mom ''popisu''...ne ću reć o kakvom s popisu radi,ali...ma,vidjet ćete...heh...dakle,Božić je prošo u ugodnom raspoloženju:prvo sam se probudila (u pol 12)...pogledala ispod bora...ugledala vrećicu s 2 lijepe majce...otišla na ručak kod bake...tamo sam se nažderala ko nikad u životu...legla na kauč i zaspala do pol 7...tada smo krenuli doma...došla sam doma...spakirala se...počela gledati Harrya Pottera i opet sam zaspala...probudila sam se baš na onom dijelu s paucima i pokupila se u sobu...i tako...ugodan mi je bio ovaj dan...baš sam se opustila od svega i sve se opustilo od mene...heh...ajde,idem dovršit ono glupo pakiranje...ajde...dobit ćete rewiew kako je bilo u Pragu...bez sumnje će bit odlično....pusa svima!!!
- 23:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.